Zolang je er maar niet iets besteld!mikemix schreef:Idd, ga dat maar eens omrekenen.....ai.
Prijs van de D300
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dat vraag ik mij af. Heb je destijds een overzicht gezien van prijzen, bv tweakers?Frank771 schreef:Voor mij is er één ding zeker; Met de introductie van de D200 waren de verschillen in prijs niet zo dramatisch als nu met de D300!
Het enige verschil met toen kan zijn dat leveranciers nu inschatten dat er in Nederland een zeer koopkrachtige vraag is. Samen met een beperkt aanbod leidt dat tot hoge prijzen bij degenen die kunnen leveren.
-
- Forumlid
Hoe het met de D200 is gegaan?
link naar grafiek Tweakersnet
De grafiek geeft geen maximumprijzen aan.
De daling is gaan inzetten zo omstreeks 5 maanden na introductie.
In 2 jaar ca € 500 in prijs gedaald.
link naar grafiek Tweakersnet
De grafiek geeft geen maximumprijzen aan.
De daling is gaan inzetten zo omstreeks 5 maanden na introductie.
In 2 jaar ca € 500 in prijs gedaald.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Wat ik mij wel afvraag, of de 'goedkopere' modellen ook al uitgeleverd worden? Er was toch zo'n regel bij Nikon; 'als je het eerst bevoorraad wilt worden, MOET ie voor de bruto-prijs de deur uit' ......RickDTS schreef:Als je de prijzen mondiaal gaat bekijken dan zitten daar forse prijsverschillen tussen. Belachelijk eigenlijk. Zijn allemaal dezelfde toestellen.
Dus heeft ook iemand de D300 van rond de prijs van 1749,-euro al opgehaald?
D4--D800+MB-D12--SB900--SB700--24-120 f4 VRll--200-400mmF4--50mmf1,8--16-35F4VR--70/200f2,8(Sigma)--Manfrotto monopod--Manfrotto driepoot--ThinkTank incl.trolley.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Overigens moet ik wel zeggen dat het mij wel begint te jeuken, alleen al bij de gedachte dat de D300 op mij ligt te wachten tot ie opgehaald wordt.
Ben toch wel heel benieuwd,en moet ik dan maar niet zo moeilijk doen? 

D4--D800+MB-D12--SB900--SB700--24-120 f4 VRll--200-400mmF4--50mmf1,8--16-35F4VR--70/200f2,8(Sigma)--Manfrotto monopod--Manfrotto driepoot--ThinkTank incl.trolley.
Wanneer je naar prijzen buiten Nederland gaat kijken, moet je wel de BTW op een juiste manier meenemen.
Vanwege de BPM en BTW zijn de prijzen van de auto's in Nederland extreem laag. Is voor een buitenlander dus heel voordelig om in Nederland een auto te kopen wanneer beide belastingen niet hoeven te worden betaald.
Vanwege de BPM en BTW zijn de prijzen van de auto's in Nederland extreem laag. Is voor een buitenlander dus heel voordelig om in Nederland een auto te kopen wanneer beide belastingen niet hoeven te worden betaald.
-
- Forumlid
Ik denk Panthera dat je je wat beter moet uitdrukken:Panthera schreef:Vanwege de BPM en BTW zijn de prijzen van de auto's in Nederland extreem laag. Is voor een buitenlander dus heel voordelig om in Nederland een auto te kopen wanneer beide belastingen niet hoeven te worden betaald.
Vanwege de BPM en de BTW zijn de prijzen van auto's in Nederland hoog, maar als je in aanmerking komt voor restitutie van deze 2 belastingen is het misschien voordelig om etc.
Maar wat heeft de BPM met fotoapparatuur te maken?