Wie heeft de eerste D300 in zijn/haar bezit??
- Gino
- Forumlid

- Contacteer:
Ik moet nog wachten tot volgende week woensdag of donderdag

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- Jolanda
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Roelof,
van harte en veel plezier dit weekend! Sinterklaas is je dan toch niet vergeten, of heb je zelf voor sinterklaas gespeeld?
Jolanda
van harte en veel plezier dit weekend! Sinterklaas is je dan toch niet vergeten, of heb je zelf voor sinterklaas gespeeld?
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
-
Dennis71
lopenRoelof schreef:Yes. Ik heb 'm ook. Werd om 12:10 gebeld dat ie er lag en toen moest ik nog drie lange uren doorkomen voordat ik eindelijk naar de fotograaf kon lopen. Nu maar zien wanneer ik ook echt tijd heb om er mee te spelen...
Gefeliciteerd voor degene die dit nieuwe speeltje in bezit hebben.
-
GdP
Het is erg leuk zo veel enthousiasme te lezen over de aanschaf van de Nikon D300.
Ik hoop voor een ieder dat de Nikon D300 ruimschoots voldoet aan alle verwachtingen, anders wordt het alweer uitkijken naar de Nikon D400. :mrgreen:
Allemaal gefeliciteerd met de aanschaf en ik hoop dat jullie de komende jaren veel plezier aan deze camera mogen beleven.
Ik hoop voor een ieder dat de Nikon D300 ruimschoots voldoet aan alle verwachtingen, anders wordt het alweer uitkijken naar de Nikon D400. :mrgreen:
Allemaal gefeliciteerd met de aanschaf en ik hoop dat jullie de komende jaren veel plezier aan deze camera mogen beleven.
-
Leeuwarden
- Forumlid

- cstr1
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Waarom zie ik nog steeds geen platen van dat enorm goede toestel? Ik zou echt graag willen weten wat er nu zo goed aan is... Niet van "Nou het is de 300 hé, da's pas....' Nee echt gewoon waarom, Show it!
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.
-
riesroni
-
Leeuwarden
- Forumlid

Kom op zeg. dpreview.com barst haast uit zijn voegen van de plaatjes. Op image-resoure.com staat een test met foto's... Etc. Etc....cstr1 schreef:Waarom zie ik nog steeds geen platen van dat enorm goede toestel? Ik zou echt graag willen weten wat er nu zo goed aan is... Niet van "Nou het is de 300 hé, da's pas....' Nee echt gewoon waarom, Show it!
Ik ben hier incognito...
- Onno
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ze komen vanzelf. Doe het voorlopig even met foto's op sites als deze: http://www.kenrockwell.com/nikon/d300/examples.htmcstr1 schreef:Waarom zie ik nog steeds geen platen van dat enorm goede toestel? Ik zou echt graag willen weten wat er nu zo goed aan is... Niet van "Nou het is de 300 hé, da's pas....' Nee echt gewoon waarom, Show it!
-
Derk