Het weer wilde niet echt meewerken, dus hele hoge ISO's maar dat mocht de pret niet drukken

Nikon Z6 - 500mm - F4 - 1/5000 - ISO 25600

Ik heb Topaz denoise gebruikt om de ruis te verwijderen.Frans Martens schreef:
Schitterend en tegelijkertijd een mooi stukje reclame voor de Z6!
Heb je em nog ontruisd? (beetje gek woord maar neem aan dat je snapt wat ik bedoel)
Die hut had je zeker al weken geleden gereserveerd. Heb je nog leuke andere soorten gezien/gevangen?
nou, op dit moment wonen we 4 hoog en staat er gewoon een boom voor ons flatje, alleen mijn vrouw klaagt wel eens dat het wat koud is (-17 vandaag)imaginary_nl schreef:"Keukenraam"
Hahaha, even inwrijven!
Goedemorgen Martin, dank voor je reactie. Ik vind het wel knap dat je je ondanks alles wat langs kwam toch kon blijven concentreren op alleen de ijsvogel. Enfin zo werkt het dus als je iets bijzonders wilt maken.bredewoldski schreef:Ik heb Topaz denoise gebruikt om de ruis te verwijderen.Frans Martens schreef:
Schitterend en tegelijkertijd een mooi stukje reclame voor de Z6!
Heb je em nog ontruisd? (beetje gek woord maar neem aan dat je snapt wat ik bedoel)
Die hut had je zeker al weken geleden gereserveerd. Heb je nog leuke andere soorten gezien/gevangen?
Heel voor soorten voor de hut waaronder een mooie witte Buizerd ook de eekhoorntjes zijn geweldig.
Vandaag alleen met de ijsvogels bezig geweest en de rest mooi laten fladderen