Heb wel veel foto's van andermanskinderen

Matthieu schreef:Jammer dat ik geen kinderen heb.
Heb wel veel foto's van andermanskinderen
Laat jij ze in de haven zwemmenmikemix schreef:Doe je iets niet goed, die van mij zijn net wakker.
Ben wel al met de jongste naar zwemles geweest van 8:30, heerlijk weer, camera mee, helemaal genieten zo langs de haven van Hoorn.
Tja een apie van 5 mnd. laat zich nog niet zo makkelijk africhten... Mijn dochter is gelukkig niet zo matineusmikemix schreef:Doe je iets niet goed, die van mij zijn net wakker.
Ben wel al met de jongste naar zwemles geweest van 8:30, heerlijk weer, camera mee, helemaal genieten zo langs de haven van Hoorn.
heerlijk zo lekker spelen in haar eigen wereld!Jolanda schreef: Mama, kom jij een foto maken van mijn toren??
(en ja, ze houdt ook van meisjeskleuren....)
Jolanda
Wat loopt ze makkelijk zeg pppffff jaloersmikemix schreef:Faye vanmiddag met atletiek
Mijn schoonvader heeft leren zwemmen in de haven van Maassluis.a90 schreef: Laat jij ze in de haven zwemmen
Ja erg ondeugendmikemix schreef:Mooie, Maud.
Hele ondeugende ogen van een dame in wording. Wat worden ze groot hè? Dochter van Jolanda idem-dito (leuke foto!).
Faye traint wel eens met mij mee als ik "mijn" rondje door de polder maak, zij loopt zeker heel makkelijk (klets daarom ook dan lekker veel), ze viel ook in de prijzen, overall, erg leuke aanmoediging.
Heb ook leren zwemmen rondom de boot aan touwFanman schreef:Mijn schoonvader heeft leren zwemmen in de haven van Maassluis.a90 schreef: Laat jij ze in de haven zwemmen
Dat krijg je als je kind bent van een schipper