D3 op Le Mans
Yep, weer met A... mee.Arend-ho schreef:ha Jan...je bent dus toch weer geweest...weer op uitnodiging van A...
ik wilde je al mailen of je nog was geweest..
je hebt vast en zeker nog wel meer....heb je nog wat om te delen hier ?
of evt via mail ?
ja en schuin voegt zeker iets toe...in de autowereld is er al genoeg recht geschoten dus als je een beetje met platen aan wilt komen zetten zal je toch je camera iets scheef moeten houden.
heuvel op is meestal spannender dan heuveltje af.
shit...even een update..niets gezgd over de foto.
fantastisch !! heerlijke sluitertijd en dan nog zo'n plaat er uit toveren.
vanmerksteijn nummer 1 in hun klasse...
het was genieten voor tv en internet. deze plaat doet mij nog even nagenieten.
groeten : Arend.

Ik was ook erg happy dat ik weer kon. Dit is gewoon de leukste race om bij te zijn. Geweldig sfeertje met bijna 300.000 man en alle tijd om heerlijk te kunnen schieten.
Ik heb er nog een paar bij gezet... minder sterk maar ik kan helaas niet alles laten zien, en ik ben trouwens ook nog druk aan het uitzoeken

- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Volgens mij klopt de witbalans niet, foto 1 is veels te koud, moet veel geeler zijn (kunstlicht).
Maar desalnietemin blijft het een keistoere plaat!!
(foto 2, 3 en 5 ook!)
Bij 3 kun je nog lekker inzoomen op de rolbeugel en zie je de smeerstrepen in detail (als je het origineel hebt).
Bij de Zuiderburen is het Nikon wat de klok slaat, verbaas me er ook over als op Spa loopt, 90% Nikon.
Maar desalnietemin blijft het een keistoere plaat!!

Bij 3 kun je nog lekker inzoomen op de rolbeugel en zie je de smeerstrepen in detail (als je het origineel hebt).
Bij de Zuiderburen is het Nikon wat de klok slaat, verbaas me er ook over als op Spa loopt, 90% Nikon.
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Prachtig mooi Jan.
Wat een super mooie foto's heb jij.
Jij hebt duidelijk voor de hekken gestaan want van zo dichtbij is het mij niet gelukt hoor.
Ben trouwens nog druk bezig met de verwerking van mijn oogst.
Maar je hebt gelijk als je zegt dat er opvallend veel D3's aanwezig waren.
Ik heb er ook heel veel gezien inderdaad, de meeste trouwens met 2 stuks, één met een enorme toeter erop en veelal de tweede met de 70-200mm erop.
Mvg, Gino

Wat een super mooie foto's heb jij.
Jij hebt duidelijk voor de hekken gestaan want van zo dichtbij is het mij niet gelukt hoor.
Ben trouwens nog druk bezig met de verwerking van mijn oogst.
Maar je hebt gelijk als je zegt dat er opvallend veel D3's aanwezig waren.
Ik heb er ook heel veel gezien inderdaad, de meeste trouwens met 2 stuks, één met een enorme toeter erop en veelal de tweede met de 70-200mm erop.
Mvg, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
@SwederD70: Mee eens... witbalans klopt niet. Gemengd licht en daar had de camera duidelijk moeilijkheden mee dus dit is wat er uitrolde. Geen probleem om het aan te passen natuurlijk maar ik vind hem eigenlijk wel mooi zo. Geeft een beetje het kille van de nacht aan. Ga er nog wel een keer mee stoeien maar alles wat ik tot nu toe gedaan heb vond ik toch geen verbetering.
@iedereen: Thanks voor alle complimenten!
@iedereen: Thanks voor alle complimenten!

@ Gino: Stond inderdaad aan de andere kant van het hek.
@Dennis: Je zegt het goed. Ik heb over het algemeen hele leuke klussen, maar als autosport liefhebber vind ik dit pas echt kikken. Ik voel me bevoorrecht dat ik dit mag doen...
@Tammo: Tuurlijk niet alleen voor D3 bezitters. Het zijn alleen omstandigheden waar de D3 in uitblinkt. Met de snelheid van de auto (200+ Km) op een 100e bij F2.8 geschoten. Weinig rek meer dus. Ga ik de foto op 100% bekijken dan is er geen andere camera die mij dit resultaat had gegeven op iso 2000.
Neemt niet weg dat ik vorig jaar met mijn D200 ook hele mooie foto's heb gemaakt.
@Dennis: Je zegt het goed. Ik heb over het algemeen hele leuke klussen, maar als autosport liefhebber vind ik dit pas echt kikken. Ik voel me bevoorrecht dat ik dit mag doen...
@Tammo: Tuurlijk niet alleen voor D3 bezitters. Het zijn alleen omstandigheden waar de D3 in uitblinkt. Met de snelheid van de auto (200+ Km) op een 100e bij F2.8 geschoten. Weinig rek meer dus. Ga ik de foto op 100% bekijken dan is er geen andere camera die mij dit resultaat had gegeven op iso 2000.
Neemt niet weg dat ik vorig jaar met mijn D200 ook hele mooie foto's heb gemaakt.
- Marceld
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Schitterende platen!
En eveneens schitterende foto's op je site!
groet,
marcel
En eveneens schitterende foto's op je site!
groet,
marcel
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
- wim hazenhoek
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Geweldige platen. Complimenten.
m,v,g; Wim
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;