DANK.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

ongeveer 4950 kelvin en een tint van -7 dacht ik zo uit mijn hoofd.Robin schreef:
Ik meen me te herinneren dat Marco zei, dat de flitsers volgens Falcon 4800 kelvin waren en in de praktijk rond de 5200.
Op die laatste heb ik ze ingesteld. Zal er nog eens goed naar kijken als ik meer tijd heb, hoe ze het mooist uit de bus komen
Dat is geen ruis gewoon JPG compressie en er is ook erg veel contrast uit de foto gehaald.Hans Braakhuis schreef:Zal hem zo direct opnieuw plaatsen, maar ik resize naar 800 middels de Windows verkenner, die is behoorlijk beroerd, en veroorzaakt dus veel ruis.jtimmer schreef:@Hans, wat is er gebeurt met deze foto's? Ik zie hier heel veel ruis...
Marco bedankt voor je informatie. Dit is namelijk precies het punt waar ik en mijn vriendin het gisteren over hadden.mboots schreef:Aan iedereen !
Hou er rekening mee dat het modellen zijn, Annemiek zeker.. Je foto's plaatsen op dit forum, geen enkel probleem. Wil je jou mooiste foto's op andere sites (website, zoom, etc) plaatsen. Stuur annemiek even een email om toestemming te vragen. Zo voorkomen we dat er uit allerlei workshops op internet rondzwerven waar ze zelf niets van weet en waar modellen bureaus ook niet blij mee zijn.
Haar website: http://www.annemieksimons.nl/
Haar emailadres: annemiek.simons@gmail.com
Ik zal haar de link naar dit topic doorsturen, dan kan ze ook zelf zien wat jullie gemaakt hebben.
Alvast bedankt!
Marco