Halo's: de optiek van ijskristallen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do jun 26 2008 6:28 am

Ik had de foto,s even vluchtig bekeken. En lees nu pas de tekst. Grappig dat foto,s er dan anders uit gaan zien. Mooie gedaan !
NAS Buikpijn

Eeuw
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Eeuw » do jun 26 2008 9:16 am

Mooi hoor, ik weet zeker dat ik er vanaf nu ook op ga letten. en die kites geven voor mij ook iets extra's in het beeld. Leuk juist!
Ewald
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.

Pruimpit

Bericht door Pruimpit » do jun 26 2008 12:03 pm

Of zit je ook op het VWK-forum? Ben lid van die club en heb ook veel gepost daar.
Ook ellenlange ruzie's gehad over de easton-cyclus :)
Ik zie ze ook wel, maar heb ze niet vaak gefotografeerd.

Dit is trouwens de tijd voor de lichtende nachtwolken. Komop vanacht uit je bedje en fotografeer ze. Dit zijn wolken die 80 km hoog zijn en boven Noorwegen liggen. De zon gaat daar niet onder, en de zon belicht ze nog steeds.

Die kun je hier dus middernacht zien.

emiel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door emiel » do jun 26 2008 8:11 pm

Pruimpit schreef:Of zit je ook op het VWK-forum?
jazekers, daar staan ze ook en worden ze vanuit een meteorologisch perspectief bekeken. En toen bleek dat er 8 halo verschijnselen te zien waren.

@ koert: recht tegen de zon in. En buggy's halen tegenwoordig 80-90, foto's volgen nog ;)

ajuus
emiel

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”