Lijkt me niks mis met die prijs. Heb zelf ook mijn camera bij cameranu gehaald. DigitalStreet was voor mij een stuk dichterbij, maar cameranu heeft de nederlandse uitvoering van de camera terwijl bij DigitalStreet de camera's over het algemeen geïmporteerd zijn.
Ivm garantie heb ik liever een nederlands model dan een geïmporteerde. In beide gevallen zul je garantie hebben, maar als je camera uit b.v. Polen komt, zal de camera ook daar naar toe worden opgestuurd en ben je hem weer een tijd langer kwijt...
Online D80 bestellen?
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Als ik iets bij een Nederlandse winkel haal, heb ik een Nederlands aankoopbewijs. (Europa mag ook) In prijs zal het schelen of een Nederlandse of Duits-Engelse gebruiksaanwijzing hebt. Garantie heb je altijd bij de winkel en Nikon Service Beverwijk, mits in Europa gekocht.
Lees:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... highlight=
Lees:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... highlight=
Ik MOET even vertellen dat ik inmiddels mijn D80 in bezit heb, heb hem een tijdje geleden besteld bij cameranu.nl had hem meteen de volgende dag in huis, echt super!!! Lang gewacht toch gekregen..ik ben zo blij met mijn eigen spulletje..
En nu heb ik met mijn verjaardag ook nog eens de nikkor 16-85 gekregen, is het niet geweldig!! haha ik ben flink aan het fotograferen geslagen en van alles aan het proberen en lezen.
Nou dat wou ik even kwijt
.. en nogmaals bedankt voor alle adviezen!!
Groetjes Evalien
En nu heb ik met mijn verjaardag ook nog eens de nikkor 16-85 gekregen, is het niet geweldig!! haha ik ben flink aan het fotograferen geslagen en van alles aan het proberen en lezen.
Nou dat wou ik even kwijt

Groetjes Evalien
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hoi Evelien,Evalien schreef:Ik MOET even vertellen dat ik inmiddels mijn D80 in bezit heb, heb hem een tijdje geleden besteld bij cameranu.nl had hem meteen de volgende dag in huis, echt super!!! Lang gewacht toch gekregen..ik ben zo blij met mijn eigen spulletje..
Nou dat wou ik even kwijt.. en nogmaals bedankt voor alle adviezen!!
Groetjes Evalien
Je bent vorige week jarig geweest.
Gefeliciteerd met je verjaardag en je 16-85 die je gekregen hebt.
Heel veel plezier met je super D80 en 16-85 !!!
groetjes
Matthieu
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Wij kopen ook regelmatig bij Cameranu. Een leuke zaak met enthousiast mensen die alle tijd voor je nemen als je vragen hebt. De eerste keer gingen we daar naar toe om een camera te halen omdat we het ook een beetje eng vonden zomaar te bestellen. Vaak bestellen we daar nu online, maar we gaan ook weleens daar naar toe voor een leuk middagje uit, dan eten we meteen een lekker visje in Urk zelf.
edit:
Ik lees net nu dat je hem hebt, Gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je heel veel plezier zult hebben met die camera. Ik zelf heb ook een D80
edit:
Ik lees net nu dat je hem hebt, Gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je heel veel plezier zult hebben met die camera. Ik zelf heb ook een D80