Nikon D60 LCD scherm
Hallo Allemaal,
Ben nu op vakanitie, heb internet in hotel (gratis) blijf nederlander
Vanddag begon het knipperen van het display weer. Dus is het niet verholpen door Nikon. Ik weet nog niet of ik de camera weer wegbreng. Heb de functie nu uitgeschakeld, en werkt ook wel. Maar ik vindt eigenlijk ook dat het hoort te werken. Ik denk er nog even over na. Ik ga denk ik een mail schrijven naar nikon met mijn probleem. eens kijken wat hun reactie is.
Ben nu op vakanitie, heb internet in hotel (gratis) blijf nederlander

Vanddag begon het knipperen van het display weer. Dus is het niet verholpen door Nikon. Ik weet nog niet of ik de camera weer wegbreng. Heb de functie nu uitgeschakeld, en werkt ook wel. Maar ik vindt eigenlijk ook dat het hoort te werken. Ik denk er nog even over na. Ik ga denk ik een mail schrijven naar nikon met mijn probleem. eens kijken wat hun reactie is.

Hierbij dan de reactie van Nikon:
[shadow=red]Bedankt dat u het European Support Centre gebruikt en voor uw opmerkingen betreffende de D60
Helaas kan Nikon geen specifieke informatie geven over eventuele plannen voor 'n firmware update wat betreft het knipperende LCD scherm
Wanneer er hierover informatie beschikbaar is, wordt dit in het nieuwsgedeelte van de homepage van onze Europese websites geplaatst. Bezoek hiervoor de onderstaande koppeling:
http://www.europe-nikon.com/
[/shadow]
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.
Hier hebben we dus niets aan.
Ik ga de camera niet meer retour sturen. Ik schakel de functie wel uit. Is niet zo'n ramp. Ik vind alleen dat het wel moet werken, ook al gebruik je het niet. Maar afwachten als de eerste firmware update beschikbaar komt voor de D60.
Bedankt Gerrit, vakantie is geweldig.
Richard
[shadow=red]Bedankt dat u het European Support Centre gebruikt en voor uw opmerkingen betreffende de D60
Helaas kan Nikon geen specifieke informatie geven over eventuele plannen voor 'n firmware update wat betreft het knipperende LCD scherm
Wanneer er hierover informatie beschikbaar is, wordt dit in het nieuwsgedeelte van de homepage van onze Europese websites geplaatst. Bezoek hiervoor de onderstaande koppeling:
http://www.europe-nikon.com/
[/shadow]
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.
Hier hebben we dus niets aan.
Ik ga de camera niet meer retour sturen. Ik schakel de functie wel uit. Is niet zo'n ramp. Ik vind alleen dat het wel moet werken, ook al gebruik je het niet. Maar afwachten als de eerste firmware update beschikbaar komt voor de D60.
Bedankt Gerrit, vakantie is geweldig.
Richard
Das zoals bij den dokter, vroeger ging je er heen en was je binnen de week er vanaf, nu ga je naar den dokter en blijf je er mee zitten (tot zijn auto en villa is afbetaald). Daarna stuurt hij je door naar zijn collega's met soortgelijke investeringen.
Het lijkt er tegenwoordig veel op dat als er iets aan apparatuur scheeld je zelf moet bewijzen wat er aan is want ze gebruiken al snel de woorden dat hebben we nog nooit voor gehad, terwijl 90% van de gebruikers er last van hebben.
Niets word er nog fatsoenlijk opgelost.

Het lijkt er tegenwoordig veel op dat als er iets aan apparatuur scheeld je zelf moet bewijzen wat er aan is want ze gebruiken al snel de woorden dat hebben we nog nooit voor gehad, terwijl 90% van de gebruikers er last van hebben.
Niets word er nog fatsoenlijk opgelost.
In het jongste NCN-magazine staat het berichtje dat dit euvel door Nikon in Beverwijk kan worden verholpen. Ik vraag me wel af hoe dit zich verhoudt tot bovenstaand bericht van het Support Centre? Misschien dat de redacteur van het NCN-magazine hier een verklaring voor kan vinden. Ik heb het nu ook maar uitgezet want het was echt niet te doen afgelopen week in de bergen.

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Misschien een beetje overbodig. Maar toen ik buiten in de volle zon mijn aanpassingen wou doen met de zon over mijn schouder op het lcd scherm schijnen begon deze ook te knipperen. Ik denk dat ie even in de war raakte van het felle licht op de sensor die meet of je oog zich voor het oculair bevindt. Verder eigenlijk nooit last van.
Weet niet of jullie er wat mee kunnen maar ik dacht, ik laat t even weten.
Weet niet of jullie er wat mee kunnen maar ik dacht, ik laat t even weten.

eyesensor gejusteerd. Heb het buiten geprobeerd en alles lijkt in orde hoewel het vandaag niet echt zonnig was. Ikzal het wel merken op een echt heldere en zonnige dag maar dit is zeker hoopgevend.
Voor andere mensen met dit probleem zou ik adviseren de camera te retourneren voor een afstelling van de oogsensor, het is nu in ieder geval bekend bij Nikon hoe het probleem op te lossen is.
Dennis.