Zag deze staan inde Broekpolder

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
iJoost

Bericht door iJoost » ma jul 07 2008 2:44 pm

Er is geen lagere school te vinden die je "me camera" leert. Echt niet, vriend. En dyslecties is het ook niet. Dat maak je mij niet wijs. Het is gemakzucht. Oftewel lui (met wat minder lettergrepen).

En natuurlijk mag je lui zijn, maar dan vind je het zeker niet erg als ik ook lui ben en die draadjes oversla. 'T is maar net wat/wie je wilt bereiken. Zelf weten... geen enkel probleem.

HerrieNL

Bericht door HerrieNL » ma jul 07 2008 2:47 pm

Volgens mij snap jij het helemaal niet meer leraar Nederlands!!!!.....ik geef alleen antwoord op die kinderachtige opmerking van jou meer niet...
Ik ben dit topic niet begonnen!!!

Koert
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Koert » ma jul 07 2008 7:25 pm

Ten eerste; ging het mij erom een foto te delen (laten zien).
Ten tweede;is dit een fotosite (plaats waar je foto`s kan plaatsen).
Ten derde ABN (is een bank waar je geld stort) A.B.N is algemeen beschaaft Nederlands.
Ten vierde DOE NIET ZO KINDERACHTIG, dit gedeelte is om foto`s te plaatsen en niet voor discussies over taal.
Als laaste iJoost, blijf bij het onderwerp s.v.p
http://www.kvn-photography.com" onclick="window.open(this.href);return false;

HerrieNL

Bericht door HerrieNL » ma jul 07 2008 7:48 pm

Koert schreef:Ten eerste; ging het mij erom een foto te delen (laten zien).
Ten tweede;is dit een fotosite (plaats waar je foto`s kan plaatsen).
Ten derde ABN (is een bank waar je geld stort) A.B.N is algemeen beschaaft Nederlands.
Ten vierde DOE NIET ZO KINDERACHTIG, dit gedeelte is om foto`s te plaatsen en niet voor discussies over taal.
Als laaste iJoost, blijf bij het onderwerp s.v.p
RESPECT :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”