problemen met mijn d300
Die van mij ook, dus misschien nog wat zoeken ?Tom schreef:Mijn camera (geen D300) heeft dat niet.Hans Braakhuis schreef:Mijn camera (geen D300) heeft in een menu een instelling waar ik moet aangeven welk soort voeding er in zit. NiHm, Nicad, e.d.
Overigens is dit vziw alleen bedoeld om de lading correct weer te kunnen geven en heeft geen enkel ander nut.
Willem.
De mail is al gestuurd en camera zal spoedig onderweg zijn naar de hersteldienst.
Hopelijk komt deze vlug terug.
Nu zou ik graag backuptoestelleke kopen. Om voorlopig wat foto's te schieten. En zeker om vantweekend de airshow te doen.
Denk dat het een d70 of misschien een d70s zal worden. Heb eventjes mijn sigma 150-500 os hsm op een d60 gehad en moet zeggen dit gaat dus echt niet. Veeeeel te kleine body.
Hopelijk komt deze vlug terug.
Nu zou ik graag backuptoestelleke kopen. Om voorlopig wat foto's te schieten. En zeker om vantweekend de airshow te doen.
Denk dat het een d70 of misschien een d70s zal worden. Heb eventjes mijn sigma 150-500 os hsm op een d60 gehad en moet zeggen dit gaat dus echt niet. Veeeeel te kleine body.
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ja op belgium digital zit ik ook.
Huren is je geld wegsmijten. Als je 1 koopt en terug verkoopt kan je misschien hetzelfde terugkrijgen. Dan heb je geen geld verloren. Je moet rekenen dat het al 30 a 40 euro is om body te huren.
2 dagen is al een 60 a 80 euro.
Als ik een d70 koop voor 250 euro kan ik die zeker voor meer dan 190 euro verkopen.
Huren is je geld wegsmijten. Als je 1 koopt en terug verkoopt kan je misschien hetzelfde terugkrijgen. Dan heb je geen geld verloren. Je moet rekenen dat het al 30 a 40 euro is om body te huren.
2 dagen is al een 60 a 80 euro.
Als ik een d70 koop voor 250 euro kan ik die zeker voor meer dan 190 euro verkopen.