Capture nx2

Discussies over fotobewerking en archivering
Tom van Hell
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Tom van Hell » di jul 22 2008 11:51 am

Er kan niks mis gaan met ugrade maar het scheelt je een keer de code invoeren als je het doet zoals ik beschreven had als je nx1 toch verwijderd

ik had nl eerst de upgrade uitgevoerd en toen de code ingevoerd alleen de upgrade code had ik nodig, omdat het nx2 kennelijk nx 1 ziet staan

Dus ik hoefde geen 2 codes in te voeren en werkte die normaal
toen ik NX 1 verwijderd had moest ik bij het opstarten van NX 2 de code weer invoeren en nu wel van NX1 en 2
Dus als je van plan bent om NX 1 te verwijderen doe dat dan eerst dat scheelt je een x extra invoeren van de code
Als je de trial versie op je pc van nx 2 had staan dan kun je die gewoon gebruiken en de code invoeren je hebt dan alleen het nummer nodig achter op de cd van de upgrade

wim
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door wim » di jul 22 2008 1:46 pm

Ik heb nog een voorloper van NX, nl capture 4 en nog wat. Wil ik upgraden naar NX2, heb ik dan voldoende aan de upgrade? Ik denk het niet nl.
Bij kameraexpress hebben ze nu wel een aanbieding, NX1 en de upgrade voor 135 euro, terwijl NX2 169 euro kost. Maakt dat geen verschil? Is het voor hen een kwestie van oude dozen opruimen?

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Jur » di jul 22 2008 2:08 pm

wim schreef:Ik heb nog een voorloper van NX, nl capture 4 en nog wat. Wil ik upgraden naar NX2, heb ik dan voldoende aan de upgrade? Ik denk het niet nl.
Bij kameraexpress hebben ze nu wel een aanbieding, NX1 en de upgrade voor 135 euro, terwijl NX2 169 euro kost. Maakt dat geen verschil? Is het voor hen een kwestie van oude dozen opruimen?
Wim,

Je kunt jammer genoeg niet upgraden van Capture 4 naar NX2. NX1 en NX2 Upgrade is exact hetzelfde als NX2. Het verschil is alleen dat je bij de upgrade zowel het registratienummer van NX1 als NX2 moet invoeren.
Jur

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”