Welk boek?
- Marceld
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heb het boek al een tijdje in bezit en het ziet er goed uit. Echter, vanwege wat tijdgebrek en een vakantie (ben net terug) nog niet echt aan toegekomen om eea te proberen.
groet,
marcel
groet,
marcel
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Re: Welk boek?
Kan iemand mij vertellen of dit boek ook geschikt is voor Adobe Photoshop 7.0?
Ik zou het niet doen. Dit boek behandelt PS 10.0 en daar zitten toch wel heel veel veranderingen in t.o.v. 7.0
ALE
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Het genoemde boek van scott kelby gaat over technieken om foto's te bewerken (volgens de beschrijvingen).
Ik ben naast technieken om te bewerken ook een beetje op zoek naar een boek dat de functies van alle knoppen en bewerkingen die ik kan toepassen uitlegt. Kortom wat kan ik eigenlijk allemaal met die knoppen, een compleet overzicht. In adobe's help menu, op het www en in diverse boeken kan ik deze info vast vinden, toch zou ik een boek (cs3) willen lezen.
Weet iemand een titel van een boek, evt isbn nummer waarin dit staat?
vriendelijke groet,
sander
Ik ben naast technieken om te bewerken ook een beetje op zoek naar een boek dat de functies van alle knoppen en bewerkingen die ik kan toepassen uitlegt. Kortom wat kan ik eigenlijk allemaal met die knoppen, een compleet overzicht. In adobe's help menu, op het www en in diverse boeken kan ik deze info vast vinden, toch zou ik een boek (cs3) willen lezen.
vriendelijke groet,
sander
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ook ik werk met de "bijbels" van Scott Kelby. Ik had het deel voor CS2 al maar heb ook het CS3 boek. Gebruiken doe ik ze naast elkaar.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- ton
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
.dapp&co schreef:Het genoemde boek van scott kelby gaat over technieken om foto's te bewerken (volgens de beschrijvingen).
vriendelijke groet,
sander
Het Photoshop CS 3 Boek Scott Kelby ISBN / 978-90-430-1473-1
www.Pearsoneducation.nl
Groeten Ton .