D300
Ja Rogier zoiets zoek ik ook maar dan wat dichter in de buurt van Didam.Rogier schreef:Als je hier in Nederland iets koopt dan is de verkoper verantwoordelijk voor de garantie afhandeling. Dus ook als jouw camera uit verweggistan komt kun je gewoon bij Cameraland aankloppen en moeten zij het voor je in orde maken.C.J. Hoogerheide schreef:Ik heb even snel gekeken en wat Cameraland in Alkmaar betreft is het goed mogelijk dat de int.versie uit verwegniestan komt en dat je daar geen rechten op kunt verhalen.
Verder heb ik zeer goede ervaringen met Cameraland. Behalve een grote en goedkope internetwinkel hebben ze ook een "echte" winkel met een enorme voorraad en deskundig personeel. Wel zo prettig als er iets is met je aankoop of je net iets meer informatie wilt.
Een Web- Winkel waar je het zelf af kunt halen en contant betalen.
Ik heb hier over gelezen in een bijlage in de krant.
Het dichtst bijzijnde is voor mij Arnhem Daar zit Camex, Smits en
Mediamarkt
Wat verder weg is Beuningen en Druten, zij hebben de prijzen wat gunstiger en kan je zelf afhalen. Of zij ook een echte winkel hebben ben ik nog niet achter. Ik ga het uitzoeken. Heeft iemand ervaring met deze bedrijven

Cnelis
Hallo Gonniegongon schreef:Bij kamera-Express in Capelle aan den IJssel kost de D300 samen met de 18-200mm VR
ED lens 1865 euro.
De D300 body kost bij Digitalstreet 1324 euro.
Groetjes Gonnie.
Van harte proficiat met jou nieuwe aanwinst, Oh wat ben ik jaloers.
De lens 18-200 sprak mij wel aan maar in reviews las ik dat het grootste bezwaar was het uitzakken van de zoom.
Vertel ons eens wat bij dat bedrag er allemaal nog bij komt, zoals filter,
batterijen, geheugenkaart enz, enz. Of is dat allemaal compleet ??
Ik ben benieuwt
Cnelis
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hallo Cnelis,
die combinatie heb ik zelf niet, ik heb de D200 en de 18-200mm lens 9 maanden geleden gekocht, nou ja het meeste heeft mijn man toen betaald en pas heb ik de D3 van hem gekregen. Zelf heb ik de andere lenzen gekocht, zoals de Tamron 90mm micro, de Nikon 60mm micro en de 50mm1.4.
De 18-200 lens zakt inderdaad uit als de camera naar beneden hangt.
paar maanden geleden een flitser gekocht en die kostte rond 380 euro maar dat was de SB800.
wat een filter en geheugenkaart betreft dat ligt er een beetje aan wat je wilt en waar je ze koopt.
Een batterij zit altijd al bij de camera maar het is toch handig om een reserve batterij te kopen.
De prijs die ik opgaf voor de D300 samen met de lens 18-200mm is niet compleet met filter geheugenkaart.
Groetjes Gonnie.
die combinatie heb ik zelf niet, ik heb de D200 en de 18-200mm lens 9 maanden geleden gekocht, nou ja het meeste heeft mijn man toen betaald en pas heb ik de D3 van hem gekregen. Zelf heb ik de andere lenzen gekocht, zoals de Tamron 90mm micro, de Nikon 60mm micro en de 50mm1.4.
De 18-200 lens zakt inderdaad uit als de camera naar beneden hangt.
paar maanden geleden een flitser gekocht en die kostte rond 380 euro maar dat was de SB800.
wat een filter en geheugenkaart betreft dat ligt er een beetje aan wat je wilt en waar je ze koopt.
Een batterij zit altijd al bij de camera maar het is toch handig om een reserve batterij te kopen.
De prijs die ik opgaf voor de D300 samen met de lens 18-200mm is niet compleet met filter geheugenkaart.
Groetjes Gonnie.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Wij hebben de D3 in Beuningen gehaald, het is niet zo grote winkel, en het was er heel erg druk, nu was dat wel voor het wereldkampioenschap voetbal en de mensen kwamen daar allemaal plasma tv`s halen.Wat verder weg is Beuningen en Druten, zij hebben de prijzen wat gunstiger en kan je zelf afhalen. Of zij ook een echte winkel hebben ben ik nog niet achter. Ik ga het uitzoeken. Heeft iemand ervaring met deze bedrijven
Cnelis
Maar we zijn er wel goed geholpen, wat de service betreft weet ik het verder niet want ik heb geen klachten met de D3.
Groetjes Gonnie.
Groetjes Gonnie.
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Uitzakken van de lens heb ik nog geen last van gehad, heb de lens nu 4 maanden en is al intensief gebruikt, heb er zo'n 8000 foto's mee geschoten tot nu toe.
Michael
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
- Frank K
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Hallo Cnelis,
Ik heb mijn D300 met 18-200 lens gekocht bij Digitalstreet. Ze zitten in Beuningen. Hebben alles uitgelegd en prima afgehandeld.
De 18-200 lens is allround,maar ik heb gemerkt dat je met deze combinatie moet leren werken immers de D300 is niet zomaar een camera. Veel foto's nemen, veel lezen in handleiding en op dit forum en de foto's worden snel beter.
Succes!
Ik heb mijn D300 met 18-200 lens gekocht bij Digitalstreet. Ze zitten in Beuningen. Hebben alles uitgelegd en prima afgehandeld.
De 18-200 lens is allround,maar ik heb gemerkt dat je met deze combinatie moet leren werken immers de D300 is niet zomaar een camera. Veel foto's nemen, veel lezen in handleiding en op dit forum en de foto's worden snel beter.
Succes!
NCN 3881
Frank,Frank K schreef:Hallo Cnelis,
Succes!
Zat hier een Nederlande gedrukete handleiding en zo'n geel garantiedocument bij van Nikon Nederland?
- Frank K
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Inderdaad deze documenten waren inclusiefdikkiedik schreef:Frank,Frank K schreef:Hallo Cnelis,
Succes!
Zat hier een Nederlande gedrukete handleiding en zo'n geel garantiedocument bij van Nikon Nederland?
NCN 3881
Beste
Hartelijk dank voor jullie geweldige uitleg. Dit heeft mij in iedergeval
goed geholpen om de doorslag te geven. Het wordt de D300 met
een Nikon 18 -200. Denk dat ik hiermee een goede keuze maak
Wat hier nog noodzakelijk bij moet hoor ik nog wel.
De komende dagen heb ik het even druk met verkeersbegeleiding
wat ook heel erg leuk is.
Groetjes Cnelis
Hartelijk dank voor jullie geweldige uitleg. Dit heeft mij in iedergeval
goed geholpen om de doorslag te geven. Het wordt de D300 met
een Nikon 18 -200. Denk dat ik hiermee een goede keuze maak

Wat hier nog noodzakelijk bij moet hoor ik nog wel.
De komende dagen heb ik het even druk met verkeersbegeleiding
wat ook heel erg leuk is.
Groetjes Cnelis
Vanmorgen naar Beuningen geweest, naar Digitalstreet en de D300
aangeschaft met een 18- 200 lens incl. zonnekap. Uv filter erop, extra batterij en een 4 GB kaartje.
Daar moet ik voorlopig wel even mee vooruit kunnen dacht ik zo. Of niet?
Uit mijn oude sok wilden zij daar graag € 2011,- voor hebben.
Vanmiddag wat aan het knutselen geweest aan de hand van de NL beschrijving, Maar tjee, wat een knoppies en wat daar nog allemaal achter zit. Ik vraag me nu dan ook af of dit voor mij niet een beetje TE
hoog gegrepen is. Wat een bijbel aan informatie zit daarbij.
Ik ga eerst maar eens proberen deze machine op gang te brengen en als straks de herfst en wintertijd weer komt, heb ik wat te doen.
Wat is ie mooi he.
Grt Cnelis
aangeschaft met een 18- 200 lens incl. zonnekap. Uv filter erop, extra batterij en een 4 GB kaartje.
Daar moet ik voorlopig wel even mee vooruit kunnen dacht ik zo. Of niet?
Uit mijn oude sok wilden zij daar graag € 2011,- voor hebben.
Vanmiddag wat aan het knutselen geweest aan de hand van de NL beschrijving, Maar tjee, wat een knoppies en wat daar nog allemaal achter zit. Ik vraag me nu dan ook af of dit voor mij niet een beetje TE
hoog gegrepen is. Wat een bijbel aan informatie zit daarbij.
Ik ga eerst maar eens proberen deze machine op gang te brengen en als straks de herfst en wintertijd weer komt, heb ik wat te doen.
Wat is ie mooi he.
Grt Cnelis