Amsterdam Gay Pride 2008 - Canal Parade
- MartijnM
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hé luitjes,
Ja, de kwaliteit van het 'ontwikkelen' is verre van perfect zag ik net op mijn laptopscherm. Ik heb ze gisteravond even snel door NX heengehaald, maar die PC zeurt al ruim een maand dat de monitor opnieuw gecalibreerd moet worden...
Ik kon mijn gebruikelijke settings niet echt toepassen, want er zat zó veel kleur in die NEF's. Zal vandaag 'ns kijken of ik die foto's even opnieuw doe...
Dank voor de reacties!
Mvg,
Martijn
Ja, de kwaliteit van het 'ontwikkelen' is verre van perfect zag ik net op mijn laptopscherm. Ik heb ze gisteravond even snel door NX heengehaald, maar die PC zeurt al ruim een maand dat de monitor opnieuw gecalibreerd moet worden...

Ik kon mijn gebruikelijke settings niet echt toepassen, want er zat zó veel kleur in die NEF's. Zal vandaag 'ns kijken of ik die foto's even opnieuw doe...
Dank voor de reacties!
Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...
Leuke foto's, het straalt een goede sfeer uit; plezier. Ik zie alleen maar lachende, blije mensen. Heerlijk toch!! Ieder jaar wil ik er ook heen maar het komt er nooit van, jammer. Dit is ieder jaar weer een hele happening waar duizenden mensen op af komen. Enne Gerrit, wie er niet naar wilt kijken kijkt gewoon niet! Simpel, je kunt het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken. 

- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Amsterdam Gay Pride 2008 - Canal Parade
Ik vind dit juist een compliment voor nederland dat dit kan! Het is geen ziekte of iets dergelijks en laat ze maar feestvieren. Moeten we vaker doen dan alleen maar klagen en mensen doodschieten als het even tegenzit..GdP schreef:Rebyte schreef:Wat plaatjes geschoten op de Prinsengracht...
12. En verrassing! Canon had ook een eigen boot! :mrgreen:
Voor de liefhebbers staan er (nog) meer foto's op http://picasaweb.google.com/m.vanmelsen ... analParade
Mvg,
Martijn
Ik denk niet dat dit bijdraagt aan een beter begrip voor de homoseksualiteit bij christenen en moslims. Het bevestigd eerder het beeld wat men hier al van heeft.
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- MartijnM
- Clublid
Hoi Patrick,PatrickP schreef:Je had duidelijk een betere plek dan TomT en ik... Mijn foto's zijn allemaal lang-telewerk. Lastig, en je kan geen andere composities maken dan recht-toe-recht-aan!
Waar stonden jij en Tom dan? Ik was eerst nog van plan om via dit forum uit te zoeken of er nog meer gingen, maar dat was ik vergeten...

Ik stond aan de Prinsengracht (bij de Passeerdergracht, want daar is het lekker smal, dus sta je relatief dichtbij. Maar ik heb ook de meeste foto's moeten schieten met tele (70-300VR).
Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...
Lekkere opmerkingen allemaal Maud. Ik denk dat Nederland op dit gebied in het geheel géén compliment verdient. Het is dieptriest dat dit blijkbaar in Nederland nodig is om homoseksualititeit geaccepteerd te krijgen.Maud schreef:Ik vind dit juist een compliment voor nederland dat dit kan! Het is geen ziekte of iets dergelijks en laat ze maar feestvieren. Moeten we vaker doen dan alleen maar klagen en mensen doodschieten als het even tegenzit..GdP schreef:Rebyte schreef:Wat plaatjes geschoten op de Prinsengracht...
12. En verrassing! Canon had ook een eigen boot! :mrgreen:
Voor de liefhebbers staan er (nog) meer foto's op http://picasaweb.google.com/m.vanmelsen ... analParade
Mvg,
Martijn
Ik denk niet dat dit bijdraagt aan een beter begrip voor de homoseksualiteit bij christenen en moslims. Het bevestigd eerder het beeld wat men hier al van heeft.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Noem me eens een paar landen waar homoseksualiteit meer geaccepteerd is dan hier? Ik snap ook niet waarom sommige mensen er zo tegen zijn, maar om nou te doen alsof wij het in Nederland zo slecht doen vind ik overdreven!Frederix schreef:Lekkere opmerkingen allemaal Maud. Ik denk dat Nederland op dit gebied in het geheel géén compliment verdient. Het is dieptriest dat dit blijkbaar in Nederland nodig is om homoseksualititeit geaccepteerd te krijgen.
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik wist niet dat deze grote happening bedoeld was om homoseksualiteit in Nederland geaccepteerd te krijgen, sterker nog, ik geloof het niet eens. Maar dat het niet door iedereen geaccepteerd is, is me nu wel duidelijk ja.. beetje jammer toch..Frederix schreef:Het is dieptriest dat dit blijkbaar in Nederland nodig is om homoseksualititeit geaccepteerd te krijgen.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
Bij mijn weten heb ik nergens aangegeven dat ik tegen Gay Pride ben. Ik heb alleen aangegeven dat ik meer als voldoende foto's heb gezien en geen behoefte heb aan nóg meer foto's. Dat mag toch?PatrickP schreef:Dat is wel heel erg kort door de bocht. Noem me eens een paar landen waar homoseksualiteit meer geaccepteerd is dan hier? Ik snap ook niet waarom sommige mensen er zo tegen zijn, maar om nou te doen alsof wij het in Nederland zo slecht doen vind ik overdreven!Frederix schreef:Lekkere opmerkingen allemaal Maud. Ik denk dat Nederland op dit gebied in het geheel géén compliment verdient. Het is dieptriest dat dit blijkbaar in Nederland nodig is om homoseksualititeit geaccepteerd te krijgen.
Verder heb ik aangegeven dat het niets is om trots op te zijn dat Gay Pride in Nederland kan worden georganiseerd, maar dat het triest is dat het nodig is. Helaas zijn er veel landen waar de situatie nog veel broerder is dan in Nederland. Maar blijkbaar is de situatie in Nederland toch zo dat Gay Pride nodig is om homoseksuakiteit (nog beter?) geaccepteerd te krijgen. Dat vind ik niet iets om trots op te zijn.
Misschien was mijn woordkeuze niet optimaal, waarvoor mijn excuses (tsjonge, tsjonge), maar ik heb alleen maar geprobeerd om mijn standpunt duidelijk te maken.
Dit lijkt mij overigens fors off-topic te gaan.
"Ik heb alleen aangegeven dat ik meer als voldoende foto's heb gezien en geen behoefte heb aan nóg meer foto's. Dat mag toch"
die mag zeker hoor...er zit een knop op je muis.
met de rest van je stelling ben ik het nog steeds niets eens maar laat het hierbij. ook bij mij zit een knop op mijn muis om hier niet meer op te reageren.
ik zeg meer foto's
toch een groot feest joh.....ONTOPIC !
Arend...die zich afvraagt waar koninginnedag dan over gaat....
die mag zeker hoor...er zit een knop op je muis.
met de rest van je stelling ben ik het nog steeds niets eens maar laat het hierbij. ook bij mij zit een knop op mijn muis om hier niet meer op te reageren.
ik zeg meer foto's

Arend...die zich afvraagt waar koninginnedag dan over gaat....