Nikon d300 met vegen achter glaasje?
Citaat: "specificaties ! protector 0,5mm dun glas opgebouwd uit 6 lagen. Tegen hoge druk bestand ; 4kgs(9lbs)/CM Hoge transparantie Helder en contrast vol beeld. Krasbestendig met speciale coating wat UV straling tegen gaat zodat lcd scherm beschermd blijft. Makkelijk te monteren en te demonteren zonder LCD te beschadigen. Beschermd je LCD tegen stof en vloeistof e.d. 100% protector "
Er staat "makkelijk te monteren EN demonteren" dus ik dacht dat ie er niet opgeplakt werd... Dat het zo'n zelfde constructie was als het plastic beschermkapje wat er nu op zit...
Er staat "makkelijk te monteren EN demonteren" dus ik dacht dat ie er niet opgeplakt werd... Dat het zo'n zelfde constructie was als het plastic beschermkapje wat er nu op zit...
- V70ORD5
- Forumlid
- Berichten: 651
- Lid geworden op: vr nov 16 2007 11:55 pm
- Locatie: Leeuwarden
- Ervaringsniveau: *
Ik heb de GGS ook, ik weet niet of het een echte of een neppert is, maar heb hem voor de helft uit HongKong laten komen via E-bay.
Er zit rondom een heel dunne plakrand. Het glas sluit dus helemaal af.
Als je ervoor zorgt dat je glas van de camera 100% schoon is en je zit niet met je vette vingers op het GGS glas, dan heb je een perfecte schone verwijderbare oplossing.
Ook voor je LCD bovenop de camera heb je zo een GGS glaasje, zit in dezelfde verpakking.
Ik vind het een perfecte oplossing.
Er zit rondom een heel dunne plakrand. Het glas sluit dus helemaal af.
Als je ervoor zorgt dat je glas van de camera 100% schoon is en je zit niet met je vette vingers op het GGS glas, dan heb je een perfecte schone verwijderbare oplossing.
Ook voor je LCD bovenop de camera heb je zo een GGS glaasje, zit in dezelfde verpakking.
Ik vind het een perfecte oplossing.
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
Hallo monteur,
Ik weet ook niet precies wat het is. Maar mijn camera is opgestuurd naar nikon. En ben hem volgens de fotozaak nu 4 tot 6 weken kwijt.
Ik ben heel benieuwd wat het is. Misschien repareren ze hem maar misschien ook niet. Ik vind het wel heel raar. Als ik meer hoor zal ik een berichtje plaatsen over het hoe en wat.
Groet
Ik weet ook niet precies wat het is. Maar mijn camera is opgestuurd naar nikon. En ben hem volgens de fotozaak nu 4 tot 6 weken kwijt.
Ik ben heel benieuwd wat het is. Misschien repareren ze hem maar misschien ook niet. Ik vind het wel heel raar. Als ik meer hoor zal ik een berichtje plaatsen over het hoe en wat.
Groet
d300 met vegen achter glaasje ga ik morgen ophalen
Hallo morgen ga ik de d300 ophalen nadat ik hem heb op laten sturen naar nikon. Ben benieuwd!! Zal morgen precies uitleggen wat er nou precies aan de hand is en hoe ze het hebben gemaakt.
In ieder geval is het wel snel want ik zou mijn camera 4 tot 6 weken kwijt zijn en nu heb ik hem al na ongeveer twee weken terug
Groet
In ieder geval is het wel snel want ik zou mijn camera 4 tot 6 weken kwijt zijn en nu heb ik hem al na ongeveer twee weken terug

Groet
De schade is hetzelfde maar dan anders!!
Snel ging ik naar de fotozaak om mijn d300 weer terug te halen.
Er zaten vegen achter het glaasje en deze hebben ze schoongemaakt.
In de winkel kon ik ook echt niets zien. Maar eenmaal thuisgekomen hadden de vegen een ander patroon
Ik baal nu dus echt. En overweeg om niet terug te gaan. Ben ik weer mijn camera kwijt (ook al is het nu dan twee weken, maar hoe lang gaan we door!!).
De vegen hebben zij wegeveegd en dit is denk ik snel gedaan want nu heb ik weer vegen maar met een minder storend effect.
Ik vond het het opsturen in principe niet waard. Het scherm is niet kapot maar gewoon smerig (achter glas) en dit is onder de garantie 'gemaakt'.
Heel vreemd maar ik ben er eigenlijk niets mee opgeschoten.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Succe
Groet
Er zaten vegen achter het glaasje en deze hebben ze schoongemaakt.
In de winkel kon ik ook echt niets zien. Maar eenmaal thuisgekomen hadden de vegen een ander patroon

De vegen hebben zij wegeveegd en dit is denk ik snel gedaan want nu heb ik weer vegen maar met een minder storend effect.
Ik vond het het opsturen in principe niet waard. Het scherm is niet kapot maar gewoon smerig (achter glas) en dit is onder de garantie 'gemaakt'.
Heel vreemd maar ik ben er eigenlijk niets mee opgeschoten.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Succe

Groet