Burgers Zoo *update pagina 2*
Mooie plaatjes
Complimenten! Ik was afgelopen weekend ook in BZ; heb je gezien dat de 'huisfotografen' ook Nikon camera's gebruiken? 

Erg goed gedaan. Ik ben zelf ook al vaker in Burgers aan het oefenen geweest, maar dit is me nog niet gelukt!
Foto's 6 en 11 zijn mijn favorieten, vooral nummer 11 omdat het water scherp is en dat de plaat voor mij prettig maakt om naar te kijken.
Nummer 3 had wat lichter in zijn gezicht gemogen, maar verder een mooie plaat.
Bij 4 is het jammer dat de tak scherp is en de vogel niet.
Foto's 6 en 11 zijn mijn favorieten, vooral nummer 11 omdat het water scherp is en dat de plaat voor mij prettig maakt om naar te kijken.
Nummer 3 had wat lichter in zijn gezicht gemogen, maar verder een mooie plaat.
Bij 4 is het jammer dat de tak scherp is en de vogel niet.
- Frans Keijzers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Hele leuke serie vooral nr 11 springt er echt uit vindt ik.
Groet, Frans
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
wat ik wel wil weten met welke combo heb je dit geshoten sjoerd helaas staan er geen exif's in je platen. ik vind 11 de beste , tikkie lichter en hij is helemaal top, de rest kan ook iets licht er bij gebruiken, vooral 3 en 4 , maar bij zwarte dieren is het tegen een donkere achtergrond vanuit zich zelf al lastig genoeg, maar zonder meer een top serie knap werk hoor!
- Pollo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wow,
Wat leuk zoveel leuke reacties. Had ik niet verwacht. Bedankt!
Leuk om te zien dat veel mensen het over nummer 3 hebben. Ik zat zelf ook erg in de maag met het donkere gezicht, maar vond het aan de andere kant ook wel iets "duisters" toevoegen, en hem er toch maar tussen gezet..
Over foto 4 is inderdaad ook te zeggen dat de tak scherp is en de vogel niet. Daar baalde ik ook van, maar vond het toch een erg mooi vogeltje zo..
Ja foto 11. Wat een geluk dat ik daar net stond, toen hij zichzelf ging wassen. En hij bleef maar doorgaan, dus heb genoeg kunnen schieten tot ik deze erop had. Prachtig om dan ook de waterdruppels zo mooi erop te krijgen. Dat blijft toch een soort van kick..
Ik heb bijna alles geschoten met me D70s met een AF Nikkor 70-210 mm lens. Toch merk je dan in veel gevallen dat je mm's tekort komt om echt zover in te kunnen zoomen wat je eigenlijk wilt.
Toch maar eens gaan rondneuzen naar wat meer..
Zal ik er dan nog maar eens 12 bij plaatsen voor de leut...Ach, ik doe het gewoon..
13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

Wat leuk zoveel leuke reacties. Had ik niet verwacht. Bedankt!
Leuk om te zien dat veel mensen het over nummer 3 hebben. Ik zat zelf ook erg in de maag met het donkere gezicht, maar vond het aan de andere kant ook wel iets "duisters" toevoegen, en hem er toch maar tussen gezet..
Over foto 4 is inderdaad ook te zeggen dat de tak scherp is en de vogel niet. Daar baalde ik ook van, maar vond het toch een erg mooi vogeltje zo..

Ja foto 11. Wat een geluk dat ik daar net stond, toen hij zichzelf ging wassen. En hij bleef maar doorgaan, dus heb genoeg kunnen schieten tot ik deze erop had. Prachtig om dan ook de waterdruppels zo mooi erop te krijgen. Dat blijft toch een soort van kick..

Ik heb bijna alles geschoten met me D70s met een AF Nikkor 70-210 mm lens. Toch merk je dan in veel gevallen dat je mm's tekort komt om echt zover in te kunnen zoomen wat je eigenlijk wilt.
Toch maar eens gaan rondneuzen naar wat meer..

Zal ik er dan nog maar eens 12 bij plaatsen voor de leut...Ach, ik doe het gewoon..

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Sjoerd,
een hele mooie serie! Je meldde al dat ze met de 70-210 waren gemaakt. Die heb ik hier ook nog liggen; toch maar eens een keertje gaan gebruiken als ik deze foto's zo zie.
Jolanda
een hele mooie serie! Je meldde al dat ze met de 70-210 waren gemaakt. Die heb ik hier ook nog liggen; toch maar eens een keertje gaan gebruiken als ik deze foto's zo zie.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.