Dalyan, vakantie 2008

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Veganpix

Bericht door Veganpix » do aug 07 2008 12:09 pm

Ik vind de eerste 6 heel erg mooi qua compositie en vooral qua licht. De andere foto's zijn van hele mooie plekjes, maar wel met hard licht, dat spreekt mij niet zo aan.

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » do aug 07 2008 12:20 pm

renecita schreef: Hoeveel is 'niet veel' foto's bij jou in een luie vakantie?

Renée
:D Toch nog meer dan 200 foto's. Omdat je er al eerder geweest bent zijn er altijd weer dingen die je al eens gefotografeerd hebt. Ik had dit jaar de D2Hs bij me met de 17-55 en de 70-200. Dat is een behoorlijk gewicht om je nek bij die warmte. :roll:
Ik had wel graag de dorpentocht nog willen doen, maar dat is er niet meer van gekomen. Als ik een volgende keer in Dalyan ben, wil ik toch maar eens een auto huren voor een dag of wat om zo toch ook eens het achterland in te gaan. Met een huurauto heb je ook de mogelijkheid om dit in de vroege ochtend te doen, dan heb je ook veel mooier licht. Nu grijp je natuurlijk al heel gauw naar filters, een pola is een must! De georganiseerde tours starten meestal pas na 10 uur en dat is eigenlijk gewoon te laat. Ik wil er nog altijd een keer in oktober heen, dan is de temperatuur ook wat gematigder. Er is zoveel te fotograferen!

@Dirk-Jan: Dalyan ligt in Turkije aan de Lycische kust :D
@ Alfredo: Exif staat in de foto, kun je zien met bijv. Opanda.

Dank allen voor de leuke reacties. Als ik nu naar buiten kijk denk ik: "zat ik er nog maar.......zucht"
Laatst gewijzigd door Riemke op do aug 07 2008 12:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » do aug 07 2008 12:26 pm

dacht al zo iets zat ik er met mijn "oosters" niet zo ver van af. een huurauto is altijd handig maar let wel op , beter niet een van je reisorganisatie nemen maar de stoute schoenen aan trekken en zelf de "autoboeren" af gaan zeker halve wege het seizoen (in een wat stillere tijd) kan je nog wel eens 5 dagen rijden voor 3 dagen huur. nog een tip, rij niet zoals de turken zelf doen maar hou je aan de verkeersregels en kies als het even kan een auto met een beetje pit uit da's handig voor in de bergen ..

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”