eerste foto nieuwe nikon 14-24 2.8

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Robin

Bericht door Robin » do aug 14 2008 2:45 pm

Ben wel benieuwd naar je kabouter natuurlijk :P

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: onderwerp

Bericht door Jur » do aug 14 2008 2:46 pm

j.a foto schreef:ik denk dat het een scherpstel foutje is geweest . heb net wat in de tuin foto s gemaakt van een kabouter pop en die waren echt scherp.bij deze foto heb ik scherp gesteld op de bomen, maisveld.met een sluitertyd van 125 en f 11 uit de hand.
Zou bij deze instellingen toch geen probleem mogen zijn voor dit objectief, tenzij je onbewust met de hand de scherpstelling hebt gewijzigd.

Deze foto http://i205.photobucket.com/albums/bb16 ... _06web.jpg heb ik ook met de 14-24/2.8 gemaakt.
Jur

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » do aug 14 2008 2:48 pm

De beeldkwaliteit is het hoogst tussen diafragma f/8 en f/11. Het ken net, zeg ik altijd maar:P

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » do aug 14 2008 2:50 pm

Ik ga deze lens namelijk ook aanschaffen, maar ik denk er toch over na om eerst de D300 te kopen. Moeilijk.. NAS slaat weer eens toe ;)

j.a foto

onderwerp

Bericht door j.a foto » do aug 14 2008 3:27 pm

ik denk dat het misterie is opgelost denk ik tot mijn grote schrik zit er veel verschil in scherpte zeg de nikon is veeeeeeel scherper dan de s 5pro maar ook in de kleur zit veeeeeeel verschil.
ik vindt dat de s 5pro bij dit kleine testje faalt in scherpte en kleur.
het verschil is hier ook wel te zien maar als je het orgineel ziet en dan allebij op 100% dan val je van je stoel.
ik heb ook deze 2 foto s even snel afgedrukt je weet niet wat je ziet.
maar hoe verkleinen jully de foto s voor de site meschien gaat het daar ook wel wat verkeert.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”