Geomet'r
Jos, accu houdt het rustig een dag uit; schiet ik daar rustig 200+ foto's en ik kijk regelmatig enkele foto's terug op het LCD scherm. Let wel, dit is mijn ervaring met de D3 en EN-EL4a accu, welke 2x beter is dan een EN-EL3 accu in een D300.hoeveel opname schat
iJoost, bij de GeoMet'r krijg je stukjes klitteband die je onder je GPS en op een houdertje kan plakken; Wat ik gedaan heb is een helft van het het klittebank op het 'leren' stukje van de draagriem van de camera geplakt (dat stuk waar de draagriem van breed naar smal gaat). Het korte kabeltje van de GPS loopt dan langs het dunne gedeelte van de draagriem naar de 10pins aansluiting op de camera. De GPS muis zit vastgeklit op m'n draagriem. Ik heb dan wel geen popup flitser op de D3, maar ik vind dat esthetisch wat mooier en minder opvallen (huh, wat is dat bovenop je camera.....?).Hij zit wel domweg in de weg van de popup flitser
Roel
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mensen, zou een aparte GPS categorie op dit forum iets zijn. Want ik wil ook nog albums maken bijvoorbeeld die direct doorlinken naar Google Earth of maps. Volgens mij wordt dit wel een item met veel nieuwe mogelijkheden.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
Sinds kort in bezit van de Geomet'r, en wellicht een tip:
ik heb de GPS-module (die normaal op de flitsschoen geschoven wordt), in een 'tasje' (zoals die bij Sandisk geheugenkaarten wordt meegeleverd) geplaatst. Simpelweg goed beschermd, flitsschoen vrij, en toch GPS-data ontvangen....
just my 2 eurocents....
ik heb de GPS-module (die normaal op de flitsschoen geschoven wordt), in een 'tasje' (zoals die bij Sandisk geheugenkaarten wordt meegeleverd) geplaatst. Simpelweg goed beschermd, flitsschoen vrij, en toch GPS-data ontvangen....
just my 2 eurocents....
Re: Geomet'r
Van de Gisteq Phototrackr 710 is optionele software beschikbaar voor het 'bewerken'van RAW-bestanden. Waar is dat te koop?
Re: Geomet'r
* KLIK HIER * Gerrit en dan kom je op hun website uit. In het midden van je scherm, aan de rechterkant zie je een oranje knopje met "Buy now". Let op, de D3 wordt niet vermeldt dat men deze ook ondersteunt. Zie hiervoor de lijst onderaan het scherm.GdP schreef:Van de Gisteq Phototrackr 710 is optionele software beschikbaar voor het 'bewerken'van RAW-bestanden. Waar is dat te koop?
Suc6,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters