Erg mooi!
Nummer 6 komt me erg bekend voor maar ik begrijp dat deze in de zoom stond!
Modellen shoots afgelopen tijd
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dat zal absoluut een topdag worden ! Ik ga duimen dat dit voorstel er doorheen komt.Hans Braakhuis schreef:Je bevestigd m'n idee om het bestuur voor te stellen om voor 2009 een keer een hele dag met jouw (en eventueel model) op de agenda te zetten.
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Re: Modellen shoots afgelopen tijd
Hoi Mboots,mboots schreef:Laatste tijd minder aanwezig geweest op het forum, daarom hier een kleine samenvatting van een aantal fotoshoots die ik afgelopen tijd heb gedaan.
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
Fijne serie, heb ik met plezier bekeken.
Foto 4 is dat juist niet, hij is wel vrij veel bewerkt ja, maar geen schilderij, heb nog nooit zoveel detail in de huid gelaten. De foto staat ook voor en na bewerking op zoom, en in redelijk groot formaat, Volg de link, klik opde foto om de grote versie te bekijken en bekijk hem goed in photoshop.yoyo schreef:Mooie platen.
4 spreekt me erg aan. Ik vind het alleen jammer dat de foto te veel bewerkt is naar mijn idee. Het lijkt wel of noise reduction alle details heeft weggehaald en er blijft nu een schilderij over.![]()
Mooie dame overigens...
En vertel me dan wat je ervan vind.
http://gallery.zoom.nl/foto/917991/voor ... rking.html
Foto 6 is inderdaad in de zoom voorbij gekomen, waar ik de 3de prijs heb gewonnen in de fotowedstrijd.
Marco