Vakantie Frankrijk 2008

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
wouterboon

Re: Vakantie Frankrijk 2008

Bericht door wouterboon » wo okt 22 2008 8:26 am

Boldey schreef:Leuk, ben ik ook geweest. M'n vriendin en ik waren niet bijster enthousast over dat gedeelte van Normandië, erg toeristisch en een beetje oubollig, maar wel erg interessant voor alle bezienswaardigheden. We zijn daarna weer teruggegaan naar Fecamp, vlak boven Le Havre.

Door deze foto's bedenk ik me dat ik ook nog niks van m'n vakantie heb geplaatst, zal ik nog wel even doen haha...

Ik benieuwd naar nog meer foto's. Ik vind die van jou erg mooi.
Kan het me wel een klein beetje voorstellen, eerlijk gezegd. Maar ik vind de omgeving erg mooi. Tja en die toeristen. Dat viel an sich wel mee, maar als ze er waren, waren het allemaal mensen die letterlijk de oorlog nog meegemaakt hadden (september is het seizoen zo goed als voorbij)

Gr.,

Wouter

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » wo okt 22 2008 8:34 am

Mooie herkenbare platen.

Ben ook van mening dat je hier het hoogseizoen moet mijden, maar dat geldt voor alle trekpleisters.
Groeten Marcel

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » wo okt 22 2008 8:55 am

Tweede serie is ook erg mooi, Wouter. Ben zelf aan die kant van Frankrijk nooit veel verder dan Le Touquet geweest, maar ook daar is het erg mooi. Was alleen nog in het analoge tijdperk.....
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

wouterboon

Bericht door wouterboon » wo okt 22 2008 9:10 am

Mak schreef:Mooie herkenbare platen.

Ben ook van mening dat je hier het hoogseizoen moet mijden, maar dat geldt voor alle trekpleisters.
Nou, heel herkenbaar (zie jullie topic :wink:)! Ik heb geen kids, dus hoef me ook niet aan vakantieperiodes te houden.
chip54 schreef:Tweede serie is ook erg mooi, Wouter.
Thanks, nou maar hopen dat de nog komende series ook de goedkeuring kunnen wegdragen... :oops:

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo okt 22 2008 9:38 am

Volgens mij heb ik dit al in een eerdere draad vermeld, weet het niet zeker. Maar door de plaatsing van de diverse foto's van Normandie op het forum, zal een bezoek aan dit gebied bij mij niet lang meer uitblijven. Natuurlijk had ik al vernomen dat het indrukwekkend is, maar de foto's van het gebied zijn echt schitterend.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

wouterboon

Bericht door wouterboon » wo okt 22 2008 9:56 am

Jolanda schreef:Natuurlijk had ik al vernomen dat het indrukwekkend is, maar de foto's van het gebied zijn echt schitterend.

Jolanda
Dank, ook namens Gino en Marcel :wink:

Gebied is een aanrader. Maar wacht maar tot je Bretagne ziet (de foto's daarvan volgen in een update op een later moment)

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » wo okt 22 2008 6:27 pm

wouterboon schreef:
Boldey schreef:Leuk, ben ik ook geweest. M'n vriendin en ik waren niet bijster enthousast over dat gedeelte van Normandië, erg toeristisch en een beetje oubollig, maar wel erg interessant voor alle bezienswaardigheden. We zijn daarna weer teruggegaan naar Fecamp, vlak boven Le Havre.

Door deze foto's bedenk ik me dat ik ook nog niks van m'n vakantie heb geplaatst, zal ik nog wel even doen haha...

Ik benieuwd naar nog meer foto's. Ik vind die van jou erg mooi.
Kan het me wel een klein beetje voorstellen, eerlijk gezegd. Maar ik vind de omgeving erg mooi. Tja en die toeristen. Dat viel an sich wel mee, maar als ze er waren, waren het allemaal mensen die letterlijk de oorlog nog meegemaakt hadden (september is het seizoen zo goed als voorbij)

Gr.,

Wouter
Daar hebben jullie wel een punt, ik was er in juli. En we hebben eerst een week in Fecamp op een prachtige camping (Municipal de Renéville, absolute aanrader) gestaan aan zee. Dat gedeelte van Normandië doet wat mediteraner aan. Maar goed, ik ga wat foto's resizen van m'n vakantie 8) ben alweer helemaal in de vakantiestemming :mryellow:

Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Gino » wo okt 22 2008 6:42 pm

Ben ook erg benieuwd naar jou foto's Boldey.
Laat maar komen.

Groeten, Gino :D
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”