Misschien betaal je ook nog minder aan verzendkosten.
Bea schreef:Jij bent de eerste die het hoort Gonnie
Frisse tent...AlexF schreef:even een verslag van mijn ervaring met digimarkt, zoals beloofd...
ik heb geprobeerd om er een camera te kopen, ik woon op 20 minuten rijden van schagen... (den helder)
dus heb ik gebeld of ik langs kon komen....
maar helaas, ze had geen enkele camera op voorraad....![]()
later heeft mijn vrouw gebeld, of dezelfde camera op vooraad was, en of ze hem met mastercard online kon kopen...
jahoor, ze had er nog 6 op voorraad liggen....![]()
conclusie, er klopt iets niet....
ik ben overigens naar alkmaar gereden, naar cameraland en de d90 body daar gekocht....![]()
ps. digimarkt wilde ook het KvK nummer niet geven, en toen ben ik afgehaakt
Kans is groot dat de aangeboden apparatuur pas na bestelling en betaling door klant elders vandaan wordt gehaald, mogelijk zelfs geimporteerd vanuit het verre oosten. Werkte C.v.Y in het verleden ook niet op deze manier ? Leverde aan velen een prima service, tot het minder ging met de zaken..........AlexF schreef:even een verslag van mijn ervaring met digimarkt, zoals beloofd...
ik heb geprobeerd om er een camera te kopen, ik woon op 20 minuten rijden van schagen... (den helder)
dus heb ik gebeld of ik langs kon komen....
maar helaas, ze had geen enkele camera op voorraad....![]()
later heeft mijn vrouw gebeld, of dezelfde camera op vooraad was, en of ze hem met mastercard online kon kopen...
jahoor, ze had er nog 6 op voorraad liggen....![]()
conclusie, er klopt iets niet....
ik ben overigens naar alkmaar gereden, naar cameraland en de d90 body daar gekocht....![]()
ps. digimarkt wilde ook het KvK nummer niet geven, en toen ben ik afgehaakt
Hoi Kleinman, je 1e bericht op het forum, welkom!! Nu 2 weken later, en nog steeds je eerste bericht. Iets zegt mij dat je wat met Digimarkt te maken hebt..... Ik kan het mis hebben, maar het valt wel op....kleinman schreef:Ik heb verschillend keren bij digimarkt camera en andere zaken gekocht,
maar ik vind het een prima bedrijf.
De eerste keer dat ik contact legde vertelde ze precies hoe is werkt, daar kunnen nog een hoop bedrijven van leren.
Ze geeft altijd aan hoeveel dagen het duurt, krijgt netjes een factuur. Dus gewoon correct!
Vind het erg jammer dat hier een bedrijf onderuit wordt gehaald alleen omdat ze geen voorraad meer heeft.
Geef ze op z'n meest een kans op uitleg te geven.
En dan over de prijs, iedereen is op zoek naar de laagste prijs. Dan heeft digimarkt een goede prijs gaan we daar weer moeilijk doen.
Wanneer is het goed?? Ik vind dit echt hollands............................
Het is tenslotte maar een ervaring van 1 persoon.
Wees een beetje voorzicht met oordeel geven en heel snel conclussies trekken!