Als je met Apple werkt kan het in ieder geval wel. Gewoon vanuit elke monitor het juiste profiel aan vinken.The-Boss schreef:Dit gaat alleen werken als ze op verschillende computer zijn aangesloten.Onno schreef:Je kan dit oplossen door beide schermen te kalibreren. Met de zoekfunctie kan je hierover informatie vinden.
Indien beide op dezelfde pc zitten zoals als hier het geval is, maken ze dus ook gebruik van hetzelfde profiel wat aangemaakt is.I
Ik weet niet of het mogelijk onder is onder windows per monitor een kleurenprofiel te selecteren.
Indien ja eerst 1 monitor kalibreren, profiel een naam geven en dan de andere monitor kalibreren.
2 schermen... vele verschillen...
Re: 2 schermen... vele verschillen...
Re: 2 schermen... vele verschillen...
Niet zo vreemd Ciska. Het is de gebruikelijke tolerantie tussen producten. Een klein verschil in kwaliteit tussen twee dezelfde objectieven valt niet zo snel op, maar bij zoiets als een beeldscherm wel.Ciska schreef:Het legt dus aan de monitor Ron.... nou ja niets aan te doen... maar ik vond het even vreemd... 2 dezelfde monitoren en toch verschil....
Iets eerder in deze topic, schreef ik: Als je de beste monitor voor bewerking en het andere scherm voor de menu's gebruikt, speelt een verschil geen rol, dunkt mij. Of zie ik wat over het hoofd?