hoi
ik heb de D300 en de D700
ik kan je zeggen dat het allebij top cam s zijn
de d700 wint het van de d300 kwa scherpte scheelt best veel,ruis 1600 geen probleem
ik moet zeggen dat mijn lenzen de nikon 14-24 2.8,nikon 28-70 2.8 en mijn sigma 70-200 ex 2.8 hele andere lenzen zijn als ik ze op de d700 zet
veel scherper ,contrastrijker,enz.
ik merk het vooralbij de sigma die op de d300 normaal presteert en tot mijn groote verbaazing op de d700 ineens gewoon goed is vooral kwa scherpte.
om voorbeeld foto s te plaatsen lukt nu even niet ivm drukte
ik hoop dat je hier iets aan hebt
Verschil beeldkwaliteit D300 / D700
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Verschil beeldkwaliteit D300 / D700
Wil je zelf de test uitvoeren dan heb je aan slechts één camera genoeg. Je kunt met de D700, D3 of D3x ook opnamen maken met het crop formaat.
Als je nu zelf nog niet zo'n camera hebt, dan:
naar een foto speciaal zaak, waar alles naast elkaar ligt. Gisteren was RK met alle camera's bij Mindermann bv.
mee met een forum wandeling en aan je buurman even vragen of je zijn camera met jouw kaartje mag lenen
naar de clubdag met Nikon Nederland in april, als je tenminste lid bent.
Als je nu zelf nog niet zo'n camera hebt, dan:
naar een foto speciaal zaak, waar alles naast elkaar ligt. Gisteren was RK met alle camera's bij Mindermann bv.
mee met een forum wandeling en aan je buurman even vragen of je zijn camera met jouw kaartje mag lenen
naar de clubdag met Nikon Nederland in april, als je tenminste lid bent.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Verschil beeldkwaliteit D300 / D700
Daar gaat het niet om hier. Het gaat om het resultaat dat een optelsom is van de DX/FX-sensor en de verschillende electronica in de de D300/D700.Hans Braakhuis schreef:Wil je zelf de test uitvoeren dan heb je aan slechts één camera genoeg. Je kunt met de D700, D3 of D3x ook opnamen maken met het crop formaat.