Ik kijk er al naar uit, ik denk dat ik zondagmorgen even lekker op pad ga, matglaasje maakt het feest compleet.
Pb je even, Harrie.
Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Een toplens !!!! Trek de spaarpot maar open, dit objectief zit binnenkort ook in jouw tasmikemix schreef:Kunnen we het weekend de 24 PC-E aan de tand voelen die ik te leen heb.
Die bestaat helaas (nog) niet. Het is wachten op Katzeye maar of die überhaupt met een nieuw matglas uitkomen voor de D3 is de vraag.wblink schreef:Ik zoek een matglas met die ouderwetse scherpstelwig. Dit ivm de aanschaf van een 800 MF lens, zou verrekte makkelijk zijn.
Zo'n matglas kan ik helaas nergens vinden voor m'n D3. Iemand enig idee??
Ben erg benieuwd naar je bevindingen.mikemix schreef: Kunnen we het weekend de 24 PC-E aan de tand voelen die ik te leen heb.
Kan wel merken dat ik ziek ben geweest, duurde even voor ik het door had.mikemix schreef:Naast je Mac, best fijn zo'n PC
mikemix schreef:Nou, wat de manual betreft zal de crisis ook Nikon parten gaan spelen want een papiertje kan er niet van af.
Er zit dus geen manual bij.
gijs sandberg schreef:Beste Marten,
Dacht je nu echt dat Nikon een matglas zou verkopen zonder gebruiksaanwijzing?
Groeten, Gijs
mikemix schreef: Nou, wat de manual betreft zal de crisis ook Nikon parten gaan spelen want een papiertje kan er niet van af.
Er zit dus geen manual bij..
Zoals elders opgemerkt is de routin sinds de invoering van de NIkon FM amper gewijzigd.
Ik raad je wel aan evt. waarschuwingen in bijgeleverde gebruiksaanwijzing ter harte te nemen, deze kunnen per kamera/matglas specifiek zijn.
Groeten, Gijs
Groeten, Gijs