Van links naar rechts?hans1956 schreef:Met een 14-24 zal je toch ook heen en weer moeten lopen!!! :mrgreen: :mrgreen:

Van links naar rechts?hans1956 schreef:Met een 14-24 zal je toch ook heen en weer moeten lopen!!! :mrgreen: :mrgreen:
Dan had je namelijk nu al geweten dat er geen goede vastebrandpunt groothoekobjectieven zijn.
Nee, maar 't is algemeen bekend dat vrouwen niet kunnen vallen en zoomen tegelijk.dragon2 schreef: Ik vind anders niks mis met m'n 10,5 en 16mm fisheyes hoor!!! Dat zijn mijn standaardlenzen.
Veelbelovend, mooi, duur.Ruud O schreef:Ik heb geloof ik op wat tenen gestaan. sorry hier voor.
En ik stel deze vragen omdat ik nog redelijk onervaren ben.
Wat denken jullie van de Carl-zeiss Distagon T 21/2.8 ZF.
Is niet een combinatie waar ik als eerste aan denk.....Ruud O schreef:En ik stel deze vragen omdat ik nog redelijk onervaren ben.
Wat denken jullie van de Carl-zeiss Distagon T 21/2.8 ZF.
Er word toch ook niet gezegd dat er iets mis is met de objectieven, er word alleen gezegd dat de 14-24mm beter is. En het is natuurlijk wel zo dat waar de een nog tevreden is met het resultaat dat een ander dat niet is. Het is ook alle waar naar zijn geld.dragon2 schreef:Dan had je namelijk nu al geweten dat er geen goede vastebrandpunt groothoekobjectieven zijn.Ik vind anders niks mis met m'n 10,5 en 16mm fisheyes hoor!!! Dat zijn mijn standaardlenzen.
PLONSSSSSSSSSSSS is nog niet zo erg, maar wat denk je ervan als je op een berg staat en je gaat een stap te ver achteruit. Dan is het AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.evertfoto schreef:Ruud O schreef:
Ik hou niet zo van zoom lenzen, is meer voor de luie fotograaf.
Ik doe wel een stapje voor of achter uit.
Stapje achteruit is vaak PLONSSSSSSSS.![]()
Dus toch maar liever een zoomlens?