Rondom Vlissingen

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
CorH

Re: Rondom Vlissingen

Bericht door CorH » ma mar 09 2009 8:32 am

Kwaliteitje Luc.

Flink met de pol filter aan de gang geweest?

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » ma mar 09 2009 8:46 am

CorH schreef:Kwaliteitje Luc.

Flink met de pol filter aan de gang geweest?
Nee hoor geen pola op een 14-24mm ten eerste past dat niet en moet je zelf gaan knutselen met stukken PVC pijp ed om er een extreme maat filter op te zetten wat heel erg duur is.

Als je de verzadiging een beetje omhoog haalt en later je vibrance in LR nog wat ophaalt heb je geen pola nodig.

Luc
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » ma mar 09 2009 3:16 pm

Fraaie serie Luc.
Groeten Marcel

Marcel079
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Marcel079 » ma mar 09 2009 3:23 pm

luc schreef:
Marco schreef:Het meeste ruzie had ik eigenlijk met de gevoelige ontspanknop van de MB-D10. Die heb ik dus gisteren eerst maar even geopereerd :) en aangepast. ik moet hem nu vrij diep indrukken om af te drukken maar dat helpt ook goed tegen onnodig per ongeluk afdrukken plus dat je lekker kunt squeezen als het ontspanpunt diep ligt.
hoi Luc, is dat een lastige operatie om de gevoeligheid van de knop wat aan te passen. De mijne is ook erg lichtgeraakt.. :wink:

groet, Marcel
Niet met Nikon geschoten, altijd mis

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » ma mar 09 2009 5:02 pm

Marcel079 schreef:
luc schreef:
Marco schreef:Het meeste ruzie had ik eigenlijk met de gevoelige ontspanknop van de MB-D10. Die heb ik dus gisteren eerst maar even geopereerd :) en aangepast. ik moet hem nu vrij diep indrukken om af te drukken maar dat helpt ook goed tegen onnodig per ongeluk afdrukken plus dat je lekker kunt squeezen als het ontspanpunt diep ligt.
hoi Luc, is dat een lastige operatie om de gevoeligheid van de knop wat aan te passen. De mijne is ook erg lichtgeraakt.. :wink:

groet, Marcel
Is ongeveer 15 minuten werk het lastigste is het bandkabeltje. Ik heb de rest allemaal gewoon laten zitten dus geen draden los gesoldeerd en de lip van de schakelaar gewoon iets verbogen.
Je kunt ook gaan knoeien met plaatjes plakken ed. maar als er dan een keer echt iets met je grip mis is kan het een lastig verhaal worden. Ik las laatst trouwens dat je er ook gewoon mee langs Beverwijk kunt om het probleem te laten oplossen maar dat je er niet op kunt wachten.

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

satte

Bericht door satte » ma mar 09 2009 5:07 pm

Prachtige serie Luc, 1,5 en 7 springen er voor mij uit. Klasse :)

Groeten Erik.

jupilleke

Bericht door jupilleke » di mar 10 2009 11:05 am

Mooie serie, enkel 2, 5 en 6 passen volgens mij niet (kweet ook niet waarom, just a feeling)

greetz

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”