Luipaardgekkko

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Luipaardgekkko

Bericht door Pancarans » di mar 31 2009 11:31 am

Okido vriendin van Jay........... (misschien leuk als jij je even voorstelt)
Wederom bedankt voor de info. Ze vallen dus niet onder dezelfde soort, wel apart dat deze soort dan gekko heet, terwijl het geen familie van de gekko is.
Het zal wel te maken hebben met het feit dat het vocabulair van één of andere bioloog uitgeput was. Of hij was dronken.

Qua vjorm jlijkt jhet op un gjekko en heb de kleur vjan un ljuipaard, dusss jhet beesssje is een ljuipaardgjekko, burps! :lol:

groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Jay

Bericht door Jay » di mar 31 2009 11:40 am

Hahaha ja zoiets moet het zijn geweest, je kunt het verdacht goed :mrgreen:

Ik ben niet geregistreerd hier, ik reageerde alleen even in dit topic omdat ik er iets meer over kan vertellen
dan Jay zelf. Maar ik wil me hier best eventjes voorstellen hoor :) Komt 'ie!

Ik ben Vivianne, de vriendin van Jay. Ik ben 21 zomers jong, bijna 22, woon in Brielle en ben analiste
in het laboratorium van het van Weel-Bethesda ziekenhuis in Dirksland. Deze luipaardgekko is dus van
mij, maar ik heb ook nog een vrouwtje. Ze hebben vorige week gepaard, dus misschien kunnen we
hier over een half jaartje wel foto's posten van de kleintjes :mryellow: Als de eitjes dit keer wel
bevrucht zijn...
Daarnaast vind ik fotografie ook erg leuk, aangezien het mijn idee was om een digitale spiegelreflexcamera
te kopen maar uiteindelijk heeft Jay er meer verstand van gekregen dan ik. Maar ik ben aan het oefenen hoor!

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » di mar 31 2009 11:45 am

Nou welkom Vivianne.
Koop gewoon je eigen camera dan heb je met leuke klussen twee bodies tot je beschikking en kun je op iedere body een ander objectief kwijt.
Leuk wonen in Brielle, vlak bij zee en volop mogelijkheden om met de honden te jagen!!

Enneuh, beroepsmatig kom ik nogal wat dronken gasten tegen, wat onverlet laat dat ik ook wel van een pot bier hou!

Groet,Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Dennis71

Bericht door Dennis71 » di mar 31 2009 1:23 pm

Leuk beestje! Je 2e foto is beter gelukt. Ik deel de mening van de anderen vwb de onscherpte van de bek.

Barry

Bericht door Barry » di mar 31 2009 9:14 pm

Vind het een mooie foto geworden de 2e. Het is ook een erg leuk beestje.

Groetjes Barry :mrgreen:

Frans Keijzers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Frans Keijzers » di mar 31 2009 9:18 pm

Mooie plaat
Groet, Frans

Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”