Toen wij van Rotterdam vertrokken.....

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Frederix

Re: Toen wij van Rotterdam vertrokken.....

Bericht door Frederix » ma apr 13 2009 6:45 am

Skippy schreef:Dan mijn impressie van deze heerlijke fotodag die ons de bekende én onbekende kant van Rotterdam heeft laten zien.

Alle foto's Nikon D70s + Voigtländer MF 20mm, Nikon AF-S 60mm 2.8 en Nikon AF-D 180 2.8.
============ snip ========================
Een erg gave serie Skippy. Foto 11, 14 en 15 springen er wat mij aangaat bovenuit, echt super. Foto 14 is echt erg strak, gecombineerd met de bewegingsonscherpte van de lopende vrouw. Ook echt een zwartwit opname. De scherpte en onscherpte van foto 14 is het voor mij helemaal. Foto 15 is erg relaxed.

Toch maar even kijken of er ergens een fotograaf open is op 2e paasdag, zal wel niet. :(
Laatst gewijzigd door Frederix op ma apr 13 2009 6:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Frederix

Bericht door Frederix » ma apr 13 2009 6:52 am

a90 schreef:Tijd voor een update dan maar.

================= snip =========================

Mijn voorlopige conclusie is dat Rotterdam nog heel veel meer dat dit heeft te bieden. Het is echt een stad die veel verschillende gezichten heeft, zowel oude, historische als ook nieuwe en vooruitstrevende architectuur. Dit bezoek was dan ook zeker niet het laatste en ik heb dan ook slechts een heel klein deel kunnen laten zien van de indrukken die ik heb opgedaan.
Hoi a90,

Een heerlijke serie gave foto's. Ik vind foto 10 en 12 er uitspringen. Foto 10 vanwege de heerlijke kleuren, het lijnen spel, hoe het licht het trappenhuis binnenvalt. Heerlijke foto. Foto 12 vanwege het steeds terugkerende patroon van de flesjes die per plank toch net even weer afwijkt, het licht door de flesjes en het doorschijnen van de glazen planken waar de flesjes opstaan.

Frederix

Bericht door Frederix » ma apr 13 2009 6:59 am

Skippy schreef:
GdP schreef:Prachtige serie foto's Michael en Luc. Top klasse!
Dank je Gerrit. Dan vind je het vast niet erg als ik hier een 2e (z/w) serie plaats, gemaakt met de Ricoh GRD2 compact en bewerkt met Nik Silver Efex Pro.

================= snip =======
Hoi Skippy,

Dapper hoor! Overigens ook een strakke serie! Ik vind het iedere keer weer knap hoe jij bepaalde zaken ziet én vast weet te leggen.

GdP

Bericht door GdP » ma apr 13 2009 7:45 am

Skippy schreef:
GdP schreef:Prachtige serie foto's Michael en Luc. Top klasse!
Dank je Gerrit. Dan vind je het vast niet erg als ik hier een 2e (z/w) serie plaats, gemaakt met de Ricoh GRD2 compact en bewerkt met Nik Silver Efex Pro.
Ik vind het wel jammer. Ze zijn geen van alle scherp.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » ma apr 13 2009 8:03 am

De meesters zijn duidelijk aan de gang geweest. Wat een series zeg ! Ben het ook helemaal met Johan eens, alledaags taferelen "spannend" op foto's vastleggen is een vak apart. Echt heel gaaf.
Nou Fred, kan niet wachten op jouw bijdrage. Dat belooft ook het nodige, zeker weten.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » ma apr 13 2009 9:40 am

Mooie series van beiden. Ik moet toch ook eens naar die stad hoor, er is veel moois te zien.

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » di apr 14 2009 12:52 am

Fraai werk mannen!
Groeten Marcel

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”