Mee eens, je moet de ander wel in zijn waarde laten en niet altijd ongezouten je mening geven om dat jij denkt dat het zo is.De Put schreef: of jij brengt het gewoon zo lullig... ik ga voor het laatste.
Mijn andere hobby
- The-Boss
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik denk alle 2De Put schreef:Of ik ben overgevoelig, of jij brengt het gewoon zo lullig...

De put laat heel entausiast zijn foto,s zien omdat vissen zijn hobby is en wil niet wachten met plaatsen en eerst bij elke foto 10 minuten zitten te pielen om hem perfect te krijgen, het gaat tenslotte om zijn hobby en niet om een wereldfoto te laten zien.
Martijn daarintegen kan ik ook begrijpen , zoals hij met een paar klikken de foto veel scherper weet te krijgen.
Alleen brengt Martijn het vaak/regelmatig (eigenlijk altijd) heel direkt en dat komt bot over (ook bij mij)
Kom op mannen, gewoon doorgaan waar we mee bezig zijn en niet zulke lange tenen hebben

Ik geniet (en leer) van alle topics en er ontgaat me geen 1 , hoemeer hoe liever.
Gewoon lekker doorgaan zoals het nu gaat.

Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
-
- Clublid
Geschreven en ongeschreven regels!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo De Put en Opgezetfan,
Als De Put hier zijn foto's neerzet om zijn andere hobby aan de andere leden van het forum te laten zien, is dat zijn goed recht.
Visen in een glazen bak met water is niet echt gemakkelijk fotograferen.
Ook geeft De Put aan dat hij niet veel tijd beschikbaar heeft, maar ons toch iets wil laten zien.
Daar is niets mis mee.
Maar om dan ongezouten kritiek te leveren Opgezetfan, lijkt mij niet op zijn plaats.
Iemand de grond in boren is geen kunst, maar probeer opbouwende commentaren te geven, waar iedereen iets aan heeft.
Probeer i.p.v. ongezouten kritiek, een goed uitgewerkte oplossing aan te dragen die bruikbaar is.
Als je alleen maar grof kan zijn en iedereen moet jouw mening maar aanhoren en voor lief nemen, denk ik dat je iets aan je instelling moet doen.
Het is niet de eerste keer dat je confrontaties aangaat en uitlokt.
Zo'n confrontatie op dit forum doet de sfeer geen goed en ik kan me niet voorstellen dat iemand hier op dit forum met plezier deze berichten leest, behalve jijzelf dan.
Natuurlijk heb je recht op je eigen mening en hoef je niet alles mooi en goed te vinden.
Maar het gaat erom hoe je iets zegt, de toon van je bericht zegt veel over je.
Wij hebben hier in Nederland een bepaalde vrijheid.
Weet je hoe dat komt?
Doordat er wetten en regels zijn.
Als iedereen zich aan die wetten en regels houdt, waarborgen we de vrijheid voor anderen en ons zelf.
Zo zijn er ook fatsoen-regels geschreven en ongeschreven.
Als we ons allemaal proberen aan die regels te houden, is het voor iedereen ook op dit forum een stuk prettiger.
Ik hoop dat je er iets mee doet.
Groetjes George
Als De Put hier zijn foto's neerzet om zijn andere hobby aan de andere leden van het forum te laten zien, is dat zijn goed recht.
Visen in een glazen bak met water is niet echt gemakkelijk fotograferen.
Ook geeft De Put aan dat hij niet veel tijd beschikbaar heeft, maar ons toch iets wil laten zien.
Daar is niets mis mee.
Maar om dan ongezouten kritiek te leveren Opgezetfan, lijkt mij niet op zijn plaats.
Iemand de grond in boren is geen kunst, maar probeer opbouwende commentaren te geven, waar iedereen iets aan heeft.
Probeer i.p.v. ongezouten kritiek, een goed uitgewerkte oplossing aan te dragen die bruikbaar is.
Als je alleen maar grof kan zijn en iedereen moet jouw mening maar aanhoren en voor lief nemen, denk ik dat je iets aan je instelling moet doen.
Het is niet de eerste keer dat je confrontaties aangaat en uitlokt.
Zo'n confrontatie op dit forum doet de sfeer geen goed en ik kan me niet voorstellen dat iemand hier op dit forum met plezier deze berichten leest, behalve jijzelf dan.
Natuurlijk heb je recht op je eigen mening en hoef je niet alles mooi en goed te vinden.
Maar het gaat erom hoe je iets zegt, de toon van je bericht zegt veel over je.
Wij hebben hier in Nederland een bepaalde vrijheid.
Weet je hoe dat komt?
Doordat er wetten en regels zijn.
Als iedereen zich aan die wetten en regels houdt, waarborgen we de vrijheid voor anderen en ons zelf.
Zo zijn er ook fatsoen-regels geschreven en ongeschreven.
Als we ons allemaal proberen aan die regels te houden, is het voor iedereen ook op dit forum een stuk prettiger.
Ik hoop dat je er iets mee doet.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
-
- Clublid
Koeien op sterk water!!!!!!!!!!!!!
Dat had ik niet gezien, zat toen in Sranan.
Dus ik loop een aantal berichten achter.
Maar vindt het desondanks op zijn plaats.
Groetjes George
Dus ik loop een aantal berichten achter.
Maar vindt het desondanks op zijn plaats.
Groetjes George

-
- Forumlid
Jongens niet zo kort door de bocht he.
Ik vind het gewoon leuk en ontspannen om eens te kijken naar de andere hobby van iemand. Het forum is een fotoforum maar een stapje naar links of rechts is gewoon heel aardig. De mens is gewoon trots op zijn vissen en dat wil hij laten zien ook, prima! Hij combineert zijn hobby's, nog mooier. Ik hoef er ook niet overvoert mee te worden ( dubbele woordwaarde) maar zo op zijn tijd
Discusvissen zijn fantastisch mooi en naar wat ik begrepen heb van mijn oudste zoon (ook zo'n aquariumpief) moeilijk te houden.
Ik ben redelijk intensief met mossen bezig. Daar is nog minder begrip voor bij een groep mensen dan voor vissen. "Wat moet je daar nou in vredesnaam mee?" beluister ik wel eens.
Maar...Niet iedereen houdt van voetbal, toch
Nu nog er mee kweken
Daar wil ik zeker foto's van zien !!
Bladmos

Ik vind het gewoon leuk en ontspannen om eens te kijken naar de andere hobby van iemand. Het forum is een fotoforum maar een stapje naar links of rechts is gewoon heel aardig. De mens is gewoon trots op zijn vissen en dat wil hij laten zien ook, prima! Hij combineert zijn hobby's, nog mooier. Ik hoef er ook niet overvoert mee te worden ( dubbele woordwaarde) maar zo op zijn tijd

Discusvissen zijn fantastisch mooi en naar wat ik begrepen heb van mijn oudste zoon (ook zo'n aquariumpief) moeilijk te houden.
Ik ben redelijk intensief met mossen bezig. Daar is nog minder begrip voor bij een groep mensen dan voor vissen. "Wat moet je daar nou in vredesnaam mee?" beluister ik wel eens.
Maar...Niet iedereen houdt van voetbal, toch

Nu nog er mee kweken

Daar wil ik zeker foto's van zien !!
Bladmos
-
- Clublid
Mos en nog eens Bladmos!
Hé Bladmos, hebben wij wel eens foto's gezien van je hobby?
Lijkt me best interessant!
Of heb ik weer iets gemist?
Groetjes George
Lijkt me best interessant!
Of heb ik weer iets gemist?
Groetjes George

-
- Forumlid