Zolang er nog hele volkstammen het hebben over "ik gebruik Adobe" (zelfs onlangs van een grafisch vormgever gehoord) kan het geen kwaad om, voordat we een vraag gaan beantwoorden, te vragen over welke applicatie het precies gaat.remoss schreef:Daar heb je wel een punt. Echter:Tom schreef:In de openingspost gaat het over Photoshop 6, en dat is een totaal ander product.doet vermoeden dat het toch om Photoshop Elements gaat. Photoshop (de grote) is natuurlijk een stuk duurder.lange219 schreef:Capture Nx en Adobe prijs 179 euro tegen 90 euro
Heimwee naar de D70 S ???
Re: Heimwee naar de D70 S ???
Hoi
Als eerst bedankt voor jullie reacties.
Het is me eindelijk gelukt om de raw bestanden te lezen in Photoshop.
Het was niet makkelijk, nu hoor ik al mensen denken waar heeft hij het over.
Appeltje eitje toch,nou ja uitleg bij Adobe in het engels.
Maar het is een uitdaging kijk hier maar http://kb2.adobe.com/cps/407/kb407344.html
Nog wat met je computer doen en het werkt
Hg Hans
Als eerst bedankt voor jullie reacties.
Het is me eindelijk gelukt om de raw bestanden te lezen in Photoshop.
Het was niet makkelijk, nu hoor ik al mensen denken waar heeft hij het over.
Appeltje eitje toch,nou ja uitleg bij Adobe in het engels.
Maar het is een uitdaging kijk hier maar http://kb2.adobe.com/cps/407/kb407344.html
Nog wat met je computer doen en het werkt

Hg Hans
- Cyrus
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nou Hans, mooi dat het nu werkt!
Help ons nog even het laatste mysterie oplossen. Klopt het dat jij inderdaad Photoshop Elements 6.0 gebruikt? Daar was hier wat verwarring over ontstaan.
Help ons nog even het laatste mysterie oplossen. Klopt het dat jij inderdaad Photoshop Elements 6.0 gebruikt? Daar was hier wat verwarring over ontstaan.
Hoi Edwin en de restCyrus schreef:Nou Hans, mooi dat het nu werkt!
Ja gebruikte , ben inmiddels overgestapt op 7
Maar volgens dit forum moet het ook op 6 werken.
Hg Hans