Voor €700 meer een d3x verkopen. Dan zou ik ook een smile van oor tot oor hebben. Luisteren naar de klant en meelopen naar de deur om deze netjes open te doen en vooral een welkom terug wensen.
Overigens moet ik bij KE nog altijd de deur zelf open doen bij het vertrek. Bij binnenkomt gaat hij vanzelf open

Heb daar toch een bedrag besteed waar je een leuke auto voor koopt.
Zo ook de opmerking van de manager (tijdens een zakelijk praatje) dat hij kon merken dat het vakantiegeld binnen was. Even snel de prijzen wat opkrikken. Mag allemaal.
Los daarvan staan er in veel winkels figuren achter de toonbank die van toeten nog blazen weten en daar wordt het volle pond gerekend.
In dit segment val je de verkoper of wat voor schop, winkel toch niet lastig met vragen over. Daar mag ik toch wel van uitgaan als je zo'n body koopt. Het is gewoon een doos pakken en schuiven.
Service? In 9 1/2 van de tien keer is het richting Beverwijk om eventuele gebreken te laten repareren. Toen de prijzen in de UK nog gunstig waren ging je toch ook niet naar de UK om iets te laten verhelpen.
Boer of geen boer. Voor €700 minder doe ik zelf de deur wel open, eet gezellig een hapje ergens met vrienden van het geld wat ik uitspaar. Daarnaast heb ik liever met een boer met verstand van zaken te maken dan met een vriendelijke klungel die vaak niets in detail weet te vertellen.
Toen ik mijn D700 voor 1579 bij mediamarkt kocht moest ik ook de onwetendheid van de verkoper voor lief nemen.
IK ken de beste man niet maar zie regelmatig aanbiedingen. Tweedehands zou ik daar niets kopen maar nieuw, met factuur en NL garantie en 700 minder. Dan ga ik zelf wel even voor de spiegel staan en vriendelijk en vrolijk doen.