D3x voor lage prijs ? help ?

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6
Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: D3x voor lage prijs ? help ?

Bericht door Werner » za jul 04 2009 10:39 am

Gullie ghale mien ghele zaakie nharr de klote, ghullie ghulzigge ghollanders..... :twisted:

Kind regardus,
Druba Sapklotha

:mryellow: :mryellow: :mryellow:

Niet kopen van zo'n eikel, da's het eerste waar ik aan denk als ik dit draadje lees, goed spul of niet. Als ik maar een beetje met waardigheid behandeld word, ben ik bereid om er zelfs wat meer voor te betalen. Maar ook dan kun je pech hebben. Alleen heb ik het gevoel dat er dan wel moeite gedaan wordt. Als het bij boevenstaand persoon fout gaat kun je jezelf wel voor je kop schieten.....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Tobias

Bericht door Tobias » za jul 04 2009 12:28 pm

Voor €700 meer een d3x verkopen. Dan zou ik ook een smile van oor tot oor hebben. Luisteren naar de klant en meelopen naar de deur om deze netjes open te doen en vooral een welkom terug wensen.

Overigens moet ik bij KE nog altijd de deur zelf open doen bij het vertrek. Bij binnenkomt gaat hij vanzelf open :) :) Heb daar toch een bedrag besteed waar je een leuke auto voor koopt.
Zo ook de opmerking van de manager (tijdens een zakelijk praatje) dat hij kon merken dat het vakantiegeld binnen was. Even snel de prijzen wat opkrikken. Mag allemaal.
Los daarvan staan er in veel winkels figuren achter de toonbank die van toeten nog blazen weten en daar wordt het volle pond gerekend.

In dit segment val je de verkoper of wat voor schop, winkel toch niet lastig met vragen over. Daar mag ik toch wel van uitgaan als je zo'n body koopt. Het is gewoon een doos pakken en schuiven.

Service? In 9 1/2 van de tien keer is het richting Beverwijk om eventuele gebreken te laten repareren. Toen de prijzen in de UK nog gunstig waren ging je toch ook niet naar de UK om iets te laten verhelpen.

Boer of geen boer. Voor €700 minder doe ik zelf de deur wel open, eet gezellig een hapje ergens met vrienden van het geld wat ik uitspaar. Daarnaast heb ik liever met een boer met verstand van zaken te maken dan met een vriendelijke klungel die vaak niets in detail weet te vertellen.

Toen ik mijn D700 voor 1579 bij mediamarkt kocht moest ik ook de onwetendheid van de verkoper voor lief nemen.

IK ken de beste man niet maar zie regelmatig aanbiedingen. Tweedehands zou ik daar niets kopen maar nieuw, met factuur en NL garantie en 700 minder. Dan ga ik zelf wel even voor de spiegel staan en vriendelijk en vrolijk doen.

HetFotoAtelier
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door HetFotoAtelier » wo jul 15 2009 5:20 pm

:D
Ik heb de D3x tóch maar gekocht van deze " onbehouwen" verkoper uit Nieuwegein :lol:

Het viel dus enorm mee NUL problemen met mailwisseling, bekijken , uitproberen etc.
Hij was gewoon helemaal compleet in nieuwstaat, wel een demo of spijtmodel want er zaten toch
nog ruim 900 clicks op, heb hem daardoor nog 300 euro extra goedkoper gekregen
zónder scheldpartijen van zijn kant :mrgreen:
En jeetje....... wat een camera is het 8)
Er komen al wat voorbeelden op :
http://www.fotoapparatuur.nl/IG/?prs=19196

Nog bedankt iedereen vvor de tips! :wink:
Grote groet,
Peter Rothengatter

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » wo jul 15 2009 7:52 pm

Gefeliciteerd Peter, Ik kijk ook al even mee op FAP en heb de indruk dat hij aan jou wel is besteed !

groet en suc6 met de mooie platen

Michael
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Plaats reactie

Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”