Pim schreef:Dank voor jullie reactie's.
Dan denk ik dat de bestaande D700 voor mij de keuze is. Ik heb namelijk nu de D200 en zit op een paar punten waar is sterk in wil verbeteren. namelijk de ruisvorming boven de iso 400, het aantal beelden per sec (van 4 naar 9 met extra powerpack) en de fx sensor.
Hartelijk dank.
Groeten Pim
Nu de geruchten van een D700x zo sterk worden, zou ik je toch willen adviseren om nog enkele maanden te wachten. Je hebt nu al een uitstekende camera, waardoor je in principe geen haast hoeft te maken. Ikzelf heb in ieder geval besloten om nog eventjes te wachten op een D700x of zoiets dergelijks. Dan kun je er gegarandeerd weer jaren tegenaan. Door nu te snel te kopen zou het zomaar kunnen dat je over enkele maanden spijt krijgt, omdat er dan een camera beschikbaar is met veel betere specificaties. Als je nu zonder camera zou zitten, is het een ander verhaal. Dan zou ik gewoon nu al iets kopen.
Zodra een D700x beschikbaar is, zal ook de prijs van de huidige D700 flink gaan zakken. Als je dan alsnog voor een D700 gaat, kun je hierdoor in enkele maanden zomaar enkele honderden euro's besparen, zodat je weer wat extra geld beschikbaar hebt om goed glas te kopen.