familieportret (nu de foto's)
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
Re: familieportret
Bedankt voor het corrigeren Remoss, ik bedoelde natuurlijk gewoon minder
(had me ver-typt)

"Imagination is far more important than knowledge"
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Misschien ook niet geheel onbelangrijk is het volgende.
Laat de personen even met elkaar in overleg gaan wat ze aandoen op die dag. Dat voorkomt gekke situaties zoals 1 in winterkleding en de ander in zomerse kleding, of een kleurencombinatie die niet geheel bij elkaar past.
Zelf vind ik het altijd leuk om iets in een stijl af te spreken (laatst kinderen met alleen spijkerbroek en witte blouse gezien en mams idem dito).
Groeten,
Jolanda
Laat de personen even met elkaar in overleg gaan wat ze aandoen op die dag. Dat voorkomt gekke situaties zoals 1 in winterkleding en de ander in zomerse kleding, of een kleurencombinatie die niet geheel bij elkaar past.
Zelf vind ik het altijd leuk om iets in een stijl af te spreken (laatst kinderen met alleen spijkerbroek en witte blouse gezien en mams idem dito).
Groeten,
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- gijsmondria
- Forumlid
Goede tips, ga ik wat mee doen. En zal de foto's plaatsen als het achter de rug is.
2 de camera is geen probleem, scheelt inderdaad wisselen.
2 de camera is geen probleem, scheelt inderdaad wisselen.

Nikon D90
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
- gijsmondria
- Forumlid
Vandaag de shoot gehad, was toch wel een beetje zenuwachtig. Gelukkig was het mooi weer. We hadden afgesproken om half twee, we hadden een half uur de tijd.
Een haast shoot dus. Ze hebben zich vrijgemaakt op een verjaardag door te vertellen dat ze de hond uit gingen laten.
Had me gelukkig goed voorbereid. 2 D70 's mee. de 80-200 op de één de 50mm op de ander.
De plek waar het moest gebeuren was het natuurgebied het Wierdenseveld, een mooi heideveld.
Ik zou graag op en aanmerkingen ontvangen.
1.

2.

3. De broers

4.

5.

6.

7.

Een haast shoot dus. Ze hebben zich vrijgemaakt op een verjaardag door te vertellen dat ze de hond uit gingen laten.
Had me gelukkig goed voorbereid. 2 D70 's mee. de 80-200 op de één de 50mm op de ander.
De plek waar het moest gebeuren was het natuurgebied het Wierdenseveld, een mooi heideveld.
Ik zou graag op en aanmerkingen ontvangen.
1.

2.

3. De broers

4.

5.

6.

7.

Nikon D90