Neen, dat is weer 1 van de nadelen van de GP-1 unit, er past alleen een MC-DC-2 kabel op.
Dawn tech heeft dat beter opgelost.
Het vreemde is dat Nikon op de MC-35 GPS kabel wel een doorlusmogelijkheid biedt.
Gijs
Welk Geotag programma is het beste?
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: is er ook een extra 10-pin aansluiting
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Gobert
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Welk Geotag programma is het beste?
wblink schreef:Gobert schreef:wblink schreef:[quote="Jan en Yuul]De GP 1 kan je niet uitzetten. Je moet hem loskoppelen van de 10-pins aansluiting.
Groet Jan (mede namens Yuul)
Gaat hij wel uit als je de camera uitzet? Mijn Dawn doet dat nl niet, vandaar de opmerking. Als de GP1 niet uitschakelt bij uitschakelen camera zou een aan/uit schakelaar geen overbodige luxe zijn. Mi (zie je eigen bericht) is de 10pin connector niet echt bedoeld voor vaak insteken/uithalen.
Hij gaat uit als je de cam uitzet. Hij kan ook uitgaan als de belichtingsmeter uit gaat. Kun je ergens in het menu aanpassen[/quote][/quote][/quote]
Hmmm, klinkt goed!
Als ie nou ook zo goed werkt als mijn Dawn ben ik weer wat euros armer.
Vraagjes: is er ook een extra 10-pin aansluiting op de GP1 om mijn afstandsbediening door te kunnen schakelen?[/quote][/quote][/quote][/quote]
Neen, helaas. Moet je werken met een Y-stekker van Nikon.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
-
- Clublid
Het is geen ronde 10-pins zoals aan de voorzijde van de body, maar een die rechthoekig is .wblink schreef:Vraagjes: is er ook een extra 10-pin aansluiting op de GP1 om mijn afstandsbediening door te kunnen schakelen?
Groet,
Jan
Z9, Z7, Z6, D850, D7200 (Yuul), D810, D800E, D700 (Jan), divers glaswerk en een SB-800
-
- Clublid
Een Y-stekker dus .... weer wat geleerd.
Z9, Z7, Z6, D850, D7200 (Yuul), D810, D800E, D700 (Jan), divers glaswerk en een SB-800
Hallo
Er staat nu in de C&T Computer-Techniek no 11 een uitgebreid artikel over Geotag.
Nu in de winkel
Groet Kroontje
Er staat nu in de C&T Computer-Techniek no 11 een uitgebreid artikel over Geotag.
Nu in de winkel

Groet Kroontje