1. Hele grote kraan:

2. Lekker haventje:

3. .....toren???....

4. Industrie

5. Nee hoor Roel; het stonk echt niet...... :mrgreen:

6. Zoek het gat in de lucht

7. Dubbele regenboog

Even tot zover.
Jolanda
VieF schreef:Ik ook vast 2 dan![]()
============================== snip ========================
Tsjonge VieF, wat een gave serie's! Met name de laatste 2 foto's van de laatste serie vind ik fantastisch.VieF schreef:En nog wat extra..
=========== snip =============
Hoi Jolanda, ook al zo'n gave serie. Dat is ook het enige commentaar dat ik kan/wil geven, een gave serie.Jolanda schreef:Ik heb er ook al een paar om te laten zien. Commentaar van harte welkom!
============= snip ====================
Frederix schreef:VieF schreef:Ik ook vast 2 dan![]()
============================== snip ========================Tsjonge VieF, wat een gave serie's! Met name de laatste 2 foto's van de laatste serie vind ik fantastisch.VieF schreef:En nog wat extra..
Het is duidelijk dat jij jouw onderwerpen perfect ziet . . . .
Grappig, zo probeer ik het ook altijd. . . . . . :mrgreen:VieF schreef:Frederix schreef:VieF schreef:Ik ook vast 2 dan![]()
============================== snip ========================Tsjonge VieF, wat een gave serie's! Met name de laatste 2 foto's van de laatste serie vind ik fantastisch.VieF schreef:En nog wat extra..
Het is duidelijk dat jij jouw onderwerpen perfect ziet . . . .Mij niet laten blozen he..
Ik moet zeggen dat ik het niet makkelijk vond met zo'n grote groep om nog origineel te blijven.
Maar als 8 man de ene kant op liep met hun camera dan liep ik eigenwijs de andere kant op