Groet Patrick
Ja.joepert schreef:In welke bestandindeling sla je 'm dan in capture op? TIFF?
joepert schreef:Als je dergelijke dure software bij je camera wil krijgen, kost de camera gewoon meer. Niks voor niks. Als je een tweede camera koopt, moet je weer betalen voor de software die je al hebt.
TIFF is mi inderdaad de beste bestandsindeling. Kost wat Mb's, maar dan heb je ook wat.joepert schreef: Ik vraag me nog een ding af: Ik lees bij sommigen: RAW-bewerking in Capture NX en dan naar PS. PS kan volgens mij de bewerkingen die je in capture hebt gedaan helemaal niet lezen. In welke bestandindeling sla je 'm dan in capture op? TIFF?
Waarom kun je een WT-4 niet gebruiken zonder NCCP..?wblink schreef:Waar ik grote moeite mee had is dat ik na aanschaf van de WT-4 (Wifi connect camera/comp) het prgm CCN2 alsnog moest aanschaffen om het ding te kunnen gebruiken.
Ook voor wt-4 zal gelden dat mensen misschien meerdere apparaten kopen terwijl ze de software maar een keer nodig hebben.yoyo schreef:Waarom kun je een WT-4 niet gebruiken zonder NCCP..?wblink schreef:Waar ik grote moeite mee had is dat ik na aanschaf van de WT-4 (Wifi connect camera/comp) het prgm CCN2 alsnog moest aanschaffen om het ding te kunnen gebruiken.
Een WT is een Wireless Transmitters. Een Draadloze Zenders. En dat doet ie zonder NCCP ook...
Dat je met NCCP nog meer kan is een heel ander verhaal. Dat geldt ook voor NCNX.
Een WT4 aanschaffen om alleen draadloos je foto's op een comp te kunnen zetten lijkt mij weg gegooid geld. of minstens TE VEEL geld.yoyo schreef:[Waarom kun je een WT-4 niet gebruiken zonder NCCP..?
Een WT is een Wireless Transmitters. Een Draadloze Zenders. En dat doet ie zonder NCCP ook...
Dat je met NCCP nog meer kan is een heel ander verhaal. Dat geldt ook voor NCNX.
De eerste WT kon alleen maar via FTP uploaden. Mannetje met camera in het stadion, fotootje click... fotootje gaat draadloos naar mannetje met notebook op de perstribune... fotootje croppen en bewerken... even zenden via e-mail naar de redactie en je hebt het nieuws als eerste. Is goud waard...wblink schreef:Een WT4 aanschaffen om alleen draadloos je foto's op een comp te kunnen zetten lijkt mij weg gegooid geld. of minstens TE VEEL geld.yoyo schreef:[Waarom kun je een WT-4 niet gebruiken zonder NCCP..?