3 in 1 - opslag en muziek?
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: 3 in 1 - opslag en muziek?
@flitslicht, maak je me het eerst heel makkelijk, met die Synology wordt het weer een heel ander verhaal. Mogelijkheden zijn indrukwekkend en de prijs is laag. Ik had er nog nooit van gehoord maar ga er meer over lezen.
Al heb ik een klein campertje, er zit ook nog 220v in. Moet geen probleem zijn denk ik, al is het waarschijnlijk niet gestabiliseerd.
@ArjanL, dat is ook een mooi ding. Misschien iets te mooi.
Al heb ik een klein campertje, er zit ook nog 220v in. Moet geen probleem zijn denk ik, al is het waarschijnlijk niet gestabiliseerd.
@ArjanL, dat is ook een mooi ding. Misschien iets te mooi.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hm, je bent nog steeds zoekende dus ...Eeuw schreef:@Skippy, ik heb er wel wat voor over als het mijn huidige D200 overbodig kan maken. In dat geval ergens tot €1000, anders zo 300-400.
Doe eens gek Panasonic G1 + 14-45 + 45-200 voor € 799
- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Mwah, beetje groot nog.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
-
- Moderator
- Contacteer:
Deze dan; Ricoh CX2Eeuw schreef:Mwah, beetje groot nog.
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... duct=30408
http://www.trustedreviews.com/digital-c ... coh-CX2/p1
- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Dat lijkt me wel aardig. Wat denk jij?
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
http://www.mp3shop.nl/merk/49/archos.ht ... 3godzBjFow
Dit is wel een heel mooi ding, voor op reis ,je kunt er vanalles mee. Misschien zoek je zoiets?
veel succes met het vinden van vervangende apparatuur. Echt kl%$^^te dat je bestolen bent.
Dit is wel een heel mooi ding, voor op reis ,je kunt er vanalles mee. Misschien zoek je zoiets?
veel succes met het vinden van vervangende apparatuur. Echt kl%$^^te dat je bestolen bent.
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben een Ricoh-fan, heb met de GRD1 gefotografeerd en ruim een jaar met de GRD2.
Qua bediening en lens top. Ik hoef op een compact geen 200-300mm maar jij wel en ik
denk dat binnen de betaalbare groep compacts dit een goede keus is.
Top bediening, prima lens, 3 inch 920k scherm, perfecte macro, stabilisatie, 28-300mm. "Ticks all the boxes" heet dat toch?
Nog een review http://www.photographyblog.com/reviews/ ... x2_review/
Qua bediening en lens top. Ik hoef op een compact geen 200-300mm maar jij wel en ik
denk dat binnen de betaalbare groep compacts dit een goede keus is.
Top bediening, prima lens, 3 inch 920k scherm, perfecte macro, stabilisatie, 28-300mm. "Ticks all the boxes" heet dat toch?
Nog een review http://www.photographyblog.com/reviews/ ... x2_review/
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
@Skippy, bedankt voor de tip voor de Ricoh CX2.
Ik was voor één van mijn dochters op zoek naar een compact en deze had ik eigenlijk niet meegenomen in de afweging en hij is het nu toch geworden.
Als hij binnen is gaat Papa er natuurlijk ook mee aan de gang en dan laat ik t.z.t. wel horen of hij bevalt.
Ik was voor één van mijn dochters op zoek naar een compact en deze had ik eigenlijk niet meegenomen in de afweging en hij is het nu toch geworden.
Als hij binnen is gaat Papa er natuurlijk ook mee aan de gang en dan laat ik t.z.t. wel horen of hij bevalt.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Ben heel benieuwd,
ik heb er de laatste dagen wat over gelezen en ben daarom vooral benieuwd naar jouw bevindingen over kleurweergave en focussnelheid.
Leuk en veel plezier gewenst!
ik heb er de laatste dagen wat over gelezen en ben daarom vooral benieuwd naar jouw bevindingen over kleurweergave en focussnelheid.
Leuk en veel plezier gewenst!
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>