D300 met 16-85 1189,00 euro (samen)
ze hadden er nog 1 staan
omdat ik beide al had en geen tussenhandelaar ben, heb ik de combo aan een gelukkige koper gelaten

groet
Henri
dcschuiling schreef:tax free zeker? En het is de D300. Die ligt nu ergens rond de 1190 euro voor de body.
Moet ik eerst even een ticket kopen buiten de EU.
En volgens mijn collega is het tax free van de adviesprijs. En elektronica is volgens hem meestal duurder dan gewoon in NL.
hoi henri,hvds schreef:gisteren gespot op Schiphol
ze hadden er nog 1 staan
omdat ik beide al had en geen tussenhandelaar ben, heb ik de combo aan een gelukkige koper gelaten![]()
groet
Henri
Bedankt voor de tip, heb hem binnenhvds schreef:gisteren gespot op Schiphol
ze hadden er nog 1 staan
omdat ik beide al had en geen tussenhandelaar ben, heb ik de combo aan een gelukkige koper gelaten![]()
groet
Henri
gerardb schreef:hoi henri,hvds schreef:gisteren gespot op Schiphol
ze hadden er nog 1 staan
groet
Henri
ik moet morgen vliegen naar duitsland, misschien is het wel leuk om even te kijken of het wat voor mij is.
weet jij nog uit je hoofd in welke winkel dat setje lag??
groet,
gerard
Nou, dan kun je 'm beter in NL kopen dus.Melliw schreef:Singapore: €1100,-
Hé bedankt, ik denk inderdaad dat ze in Beverwijk een schietgebedje doenBrava schreef:@ Flitslicht
Proficiat (ik betaalde 2 jaar geleden - en dat was al goedkoop- nog 1700 voor kale body) en ik hoop van harte (waarschijnlijk ook in Beverwijk) dat je met deze set meer geluk of minder ongeluk zult hebben dan met sommige van je eerdere aankopen.
Waarom heb ik dit nieuws toen niet hier langs zien komen?Sietse Vliegen schreef:In november heb ik bij Digital Warehouse in Amsterdam slechts 999 euro voor mijn D300s betaald