Geeft net zelf aan dat de d-jes en de t-jes ook niet z'n sterkste kant zijn. Gerrit verschrijft zich weleens, maar verder.....
Groet, Cees

Ik heb ook eens wat pogingen gewaagd met de BR2. Ik bakte er niks van.coosc schreef:Beste Henk,
Probeer ook eens een omkeerring (Nikon BR-2A). Ik heb er één gekocht op de fotografica beurs in Houten voor 25 Euro. In combinatie met een 50 mm lens heb je een prima vergrotingsmaatstaf en bovendien de optische kwaliteit van de 50 mm.
Ik heb er goede ervaringen mee.
Succes,
Coos
Code: Selecteer alles
Oké, dan huren we die andere oude man wel in!
Groetjes George
Code: Selecteer alles
Vraag jij 't of vraag ik 't?
Groet, Cees
Hallo Coos,coosc schreef:Beste Henk,
Probeer ook eens een omkeerring (Nikon BR-2A). Ik heb er één gekocht op de fotografica beurs in Houten voor 25 Euro. In combinatie met een 50 mm lens heb je een prima vergrotingsmaatstaf en bovendien de optische kwaliteit van de 50 mm.
Ik heb er goede ervaringen mee.
Succes,
Coos
Hallo Olle Griese,olle_griese schreef:Henk,
Als je 20 mei ook naar Volkel gaat zoek me dan even op, dan kun je de 105mm 2.8VR even uitproberen.
Als ik op mijn eigen ervaring af ga denk ik dat je verkocht bent.
(nee hij is niet te koop)
Het mocht eens komen staan te gebeuren dat ik bij tijd en wijlen in de gelegenheid ben hier enige notitie van te nemen voor het geval ik verder niets te doen heb met als oorzakelijk verband dat deze gebeurtenis mijn aandacht blijft trekken wil ik je verzoek wel in overweging nemen zei het dat ik op dit moment mij nogal erg bezig houd met analoge fotografie op dit verdraaide forum.George Fennes schreef:Dus Cees bij deze!
Beste Gerrit.
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat ons Nederlands, ook op dit forum, belabberd en slecht is.
We snappen van de d-tjes en t-tjes s-jes z-tjes, helemaal niks.
Gezien het feit dat jij van die mooie volzinnen weet te maken, willen we jou en Amadeus vragen om als oude wijze mannen, ons broekies Nederlandse taal les te geven?
Zie onderstaande berichten hier onder dit topic geplaatst.
Twee cursisten heb je al, Cees en ondergetekende.
Die tik van jullie analoog, geen enkel probleem, van je fouten kan je ook leren zullen we maar zeggen.
Cees schreef:Code: Selecteer alles
Oké, dan huren we die andere oude man wel in! Groetjes George
Zo de kogel is door de kerk, nu maar wachten op antwoord.Code: Selecteer alles
Vraag jij 't of vraag ik 't? Groet, Cees
Groetjes George