Wat dacht je van de belastingdienst.......Tom schreef: Klinkt goed. Hoe heb je dat geregeld? Mij hebben ze niets verteld toen ik daar een camera kocht namelijk. Ik vroeg wel om een volledige factuur met BTW en toestanden, dus ze snapten vast wel dat het zakelijk was.![]()
D300 of D700 aankoop, maar waar?
Re: prijzen nog anders
Re: prijzen nog anders
Ah, dan ga ik bij de belastingdienst ff regelen dat ik de zakelijke service van KE krijg.Marco schreef:Wat dacht je van de belastingdienst.......Tom schreef: Klinkt goed. Hoe heb je dat geregeld? Mij hebben ze niets verteld toen ik daar een camera kocht namelijk. Ik vroeg wel om een volledige factuur met BTW en toestanden, dus ze snapten vast wel dat het zakelijk was.![]()
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: D300 of D700 aankoop, maar waar?

De zakelijk service etc wel.

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat bedoel ik. Gewoon even in de winkel vragen hoe en wat?M.Oorthuis schreef: De zakelijk service etc wel.
Bedankt voor jullie info!
Ik aardig wat zaken en website's bekeken en de meesten liggen wat prijs betreft dicht bij elkaar in de buurt.
Mijn volgende aankoop zal een D700 zijn en heb nagedacht om een tweedehands body te kopen.
Alleen zijn de tweedehands D700 niet te vinden!
Dus het zal wel een nieuwe worden, maar als er hier mensen zijn die verwijzingen hebben naar een tweedehands body, dan hoor ik dat graag.
Ik aardig wat zaken en website's bekeken en de meesten liggen wat prijs betreft dicht bij elkaar in de buurt.
Mijn volgende aankoop zal een D700 zijn en heb nagedacht om een tweedehands body te kopen.
Alleen zijn de tweedehands D700 niet te vinden!
Dus het zal wel een nieuwe worden, maar als er hier mensen zijn die verwijzingen hebben naar een tweedehands body, dan hoor ik dat graag.
Ik heb ook goede ervaringen met Foka in Rotterdam. Hebben ook meestal scherpe prijzen.
De grote winkels gaan toch mee met elkaar, of je nu bij KE, foka (geen fijne ervaring mee, verkochten me een "nieuwe pentax K7 met clicks en copyrightnaam van de vorige eigenaar er nog in) of camera.nl gaat.
Bij die laatste kocht ik overigens mijn d700 tijdje geleden. Prettige winkel, oud verkoper van KE hielp me. Hebben ook alles staan en je mag het allemaal vasthouden als je wilt.
En zit ook bij je in de buurt als KE in je buurt is (Barendrecht).
Bij die laatste kocht ik overigens mijn d700 tijdje geleden. Prettige winkel, oud verkoper van KE hielp me. Hebben ook alles staan en je mag het allemaal vasthouden als je wilt.
En zit ook bij je in de buurt als KE in je buurt is (Barendrecht).
Verkopen ze deze camera's ook bij het ServiceCenter in Beverwijk?
Ben je met problemen gelijk aan het juiste adres.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Daar kom je uiteindelijk toch wel terecht met problemen. Ik gok dat ze daar overigens niet zo snel een concurrerende prijs zullen voeren...evertfoto schreef:Verkopen ze deze camera's ook bij het ServiceCenter in Beverwijk?