Code: Selecteer alles
Inderdaad, want volgens mij is Olle inmiddels overgestapt op een ander niet nader te noemen merk.

Groetjes George

Code: Selecteer alles
Inderdaad, want volgens mij is Olle inmiddels overgestapt op een ander niet nader te noemen merk.
Natuurlijk niet Olle, we weten dat je nog regelmatig hier te vinden bent en dat Nikon in je hart nog een warm plekje heeft.olle_griese schreef:Klopt Marco , ik werk met Canon .
Maar dat wil toch niet zeggen dat alle oude draadjes waarin ik heb gereageerd besmettelijk zijn?
30 jaar terug ben ik in de armen gesloten door een fotopersbureau en kreeg toen 2 nikon FM,s in mijn handen gedrukt.Marco Handgraaf schreef:Natuurlijk niet Olle, we weten dat je nog regelmatig hier te vinden bent en dat Nikon in je hart nog een warm plekje heeft.
Het is niet helemaal een eerlijk vergelijk als ik hem zou vergelijken met de D2H en de specs van de D3 heb ik me niet verdiept.Marten schreef:Geef nou eens, als je wilt met een paar steekwoorden de kwalitatieve verschillen aan tussen de Nikon spullen die je recent had en de Canon apparatuur waarmee je nu werkt.