De knoop doorgehakt
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: De knoop doorgehakt
Heb ik vorig jaar een mazzeltje gehad! 

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Er is maar cure:
credit card doorknippen, pin pas aan vrouw lief geven en haar over de financiën te laten gaan.
Helpt enorm
credit card doorknippen, pin pas aan vrouw lief geven en haar over de financiën te laten gaan.
Helpt enorm

-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Wat schiet dat nou op? Met schoenen kan je niet fotograferen. Er zit niet eens zo'n handig schermpje achterop!Daniël schreef:Er is maar cure:

- yo-1
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Toch maar even een (herhaalde) tip:
In plaats van die dure PDK-kit is het zeker te overwegen volgende combinatie te kiezen:
- losse MB-D10 grip (160 euro bij KE), met 8 goede AA-penlights of een EN-EL3 accu (heb je toch al een lader voor bij de D300)
met eventueel
- Phottix Kosmo accu (goede kwaliteit EN-EL4 kloon, 69 euro inclusief lader bij Arend)
ben je toch een zeek dikke 100 euro goedkoper uit .....
Je spaart dan die dure lader uit....
In plaats van die dure PDK-kit is het zeker te overwegen volgende combinatie te kiezen:
- losse MB-D10 grip (160 euro bij KE), met 8 goede AA-penlights of een EN-EL3 accu (heb je toch al een lader voor bij de D300)
met eventueel
- Phottix Kosmo accu (goede kwaliteit EN-EL4 kloon, 69 euro inclusief lader bij Arend)
ben je toch een zeek dikke 100 euro goedkoper uit .....
Je spaart dan die dure lader uit....
Nikon: D4, 14-24 F2.8, 24-70 F2.8, 24-120 F4, 70-200 F2.8 VRII, 300 F2.8 VRII, SB-900, SB-700, TC-14 II
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
MB-D10 kan zelfs goedkoper: http://tweakers.net/pricewatch/173340/n ... -pack.html
Nu laagste prijs 139 Euro. Ik heb 'm net een maand of zo, en heb er 129 Euro voor betaald bij FotoBooms in Amsterdam: http://www.fotobooms.nl/detail/0/0/0/0/ ... B-D10.html.
Nu laagste prijs 139 Euro. Ik heb 'm net een maand of zo, en heb er 129 Euro voor betaald bij FotoBooms in Amsterdam: http://www.fotobooms.nl/detail/0/0/0/0/ ... B-D10.html.
- Desiree van Os
- Forumlid
He he eindelijk eens een man die het verstandiger vind om zijn vrouw de financiën te laten doenDaniël schreef:Er is maar cure:
Helpt enorm

Zouden er meer moeten doen hahahaha
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
helemaal mee eens scoshi.Scoshi schreef:He he eindelijk eens een man die het verstandiger vind om zijn vrouw de financiën te laten doenDaniël schreef:Er is maar cure:
Helpt enorm![]()
Zouden er meer moeten doen hahahaha
jij doet de financiën.
dus heb jij nu mijn D90 en ik de D300s.
Op die manier kan ik het iedereen aanraden

http://picasaweb.google.nl/Dick1273" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon D300s met wat NAS-bevredigende toebehoren.
Nikon D300s met wat NAS-bevredigende toebehoren.