SB600 waar voordeligst bestellen?

Discussies over flitsers
Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: SB600 waar voordeligst bestellen?

Bericht door Léon Obers » di apr 13 2010 11:40 am

JaapV schreef: Ik weet vrij zeker dat Knijn-NL niet naar België verzendt. Ze zitten zelf ook in België en daar worden iets hogere prijzen gehanteerd. Daar staat dan wel weer 2 jaar garantie ipv 1 jaar tegenover.
Hogere prijzen heeft mogelijk te maken met een hoger BTW-tarief in België.
Verder dacht ik dat alle productverzending (online verkoop via internet) volledig vanuit Den Ham geschiedt.
Vriendelijke groet, Léon Obers

JaapV
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door JaapV » di apr 13 2010 12:59 pm

Léon Obers schreef: Hogere prijzen heeft mogelijk te maken met een hoger BTW-tarief in België.
Niet alleen. De ex-BTW prijs van de D90 is in België bijvoorbeeld €30,00 hoger dan die in NL.
Verder dacht ik dat alle productverzending (online verkoop via internet) volledig vanuit Den Ham geschiedt.
Hoe ze het logistiek doen weet ik niet, maar er staat onder de productfoto een vlaggetje met "Import België. Dit product kan niet worden geleverd aan land: Nederland" en op de NL site het omgekeerde, beide gevolgd door een koppeling naar de site van het andere land.
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Remco Jan

Bericht door Remco Jan » di apr 13 2010 1:15 pm

JaapV schreef:Bij diezelfde adressen staan de meeste Nikon dslr's ook in bestelling. De dslr-explosie is kennelijk nog maar net begonnen...
Of men wacht gewoon met inkopen als er een x aantal bestellingen binnen zijn. Is natuurlijk weer goedkoper voor de winkelier.

Maar gezien de hoeveelheid mensen die nog geen DSLR hebben is er nog potentieel genoeg om te groeien...

Plaats reactie

Terug naar “Flitsers”