Macrolens

Discussies over macro/micro objectieven
Renske

Bericht door Renske » zo feb 25 2007 9:53 pm

hahahaha kans is groot dat ik dan het geld nog niet bij elkaar heb hoor....ik moet die reis ook nog betalen :)

paparazzi

Bericht door paparazzi » ma feb 26 2007 12:03 am

Renske schreef:'k in mei trouwens naar de vs.....daar kost ie USD 369.95 da's zo'n EUR 259
ja, die tip wilde ik je ook al geven: wacht tot je daar bent! ;)

mijn vrienden vertrekken eind april en mogen boodschappenjongens voor mij gaan spelen met wat ik allemaal ga bestellen :D

Renske

Bericht door Renske » ma feb 26 2007 11:40 am

haha ik hou het op die macrolens hoor, misschien nog extra erbij een hoekzoeker maar de kans is dat ik een van tweeen koop als ik het geld bij elkaar heb dus.

Renske

Bericht door Renske » za jun 09 2007 1:08 pm

Nou ik ben dus in Amerika geweest. Ik heb de lens niet gekocht meer vanwege de reden dat de vakantie al heel duur is en ik het maar eng vind om zo ff langs niets aan te geven loop. Ik wil hem wel kopen maar dan wil ik eerst al mijn creditcard afrekeningen van de vakantie hebben. En dan koop ik hem dus bij corne van iperen, scheelt geld maar ik denk dat als er wat mee is dat ik daar dan makkelijker mee naartoe kan dan ff nog een keer naar LA.

Renske

Bericht door Renske » zo aug 26 2007 10:54 am

Gisteravond heb ik de lens bij corne van Iperen besteld. Ik had het per pb aan iemand doorgegeven die melde mij direct dat corne niet te vertrouwen is....dus maar hopen dat ie wel binnenkomt.

SNoordam

Bericht door SNoordam » zo aug 26 2007 11:17 am

Ik heb Corne eens gemaild. De lens heeft een levertijd van drie weken.......
Of Corne te vertrouwen is, weet ik niet. Wel is hierover op het forum al het een en ander geschreven. Gebruik de zoekfunktie eens.

Renske

Bericht door Renske » zo aug 26 2007 2:53 pm

Levertijd van 3 weken dat is precies wat op de site staat, dus dat kan ik hebben. Als ik op het forum lees zie ik niet echt heel slechte berichten 1 over een lens uit china...maar komen ze daar neit allemaal vandaan?

rbruinsma

Bericht door rbruinsma » zo aug 26 2007 6:12 pm

Renske,

Ik heb zelf laatst een 2e hands TAMRON SP 90mm f/2.5 MC MACRO LENS gekocht, prima! Deze lens is rond de 150 euro wel te vinden en geeft (vind ik zelf :mrgreen: ) prima resultaten!
Ik vermoed dat een goede nikkor beter resultaat geeft maar om te beginnen en met een laag budget is dit voor mij een prima lens!
Voor voorbeeld foto`s van deze lens zie:

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... php?t=4837
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... highlight=

Renske

Bericht door Renske » do sep 13 2007 12:52 pm

hij is er hij is er nu nog uitzoeken hoe ie werkt zucht ....

GdP

Bericht door GdP » do sep 13 2007 1:59 pm

Renske schreef:hij is er hij is er nu nog uitzoeken hoe ie werkt zucht ....
Renske veel plezier met je nieuwe lens!

Ik hoop snel wat foto's van je te zien. :)

Met vr .gr.,

Gerrit

Dennisdeboer

Bericht door Dennisdeboer » do sep 13 2007 2:04 pm

de eerste vraag geld dan ook voor mij.
ik wil ook een macro lens kopen voor mijn D50.
zat te denken en te dromen over de Nikon 105mm vr, maar helaas ver boven mijn budget. de sigma 50mm lijkt me ook wel interessant.

groeten, Dennis

Plaats reactie

Terug naar “Macro/micro objectieven”