Goede groothoeklens
- Maribex
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Goede groothoeklens
Ik heb de lens tot volle tevredenheid gebruikt op achtereenvolgens de D50, D80 en de D300.KLM schreef:Op welke body?
Ik begrijp dat er nu ook een versie is voor op jouw body.
groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl
http://www.martindebock.nl
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
En ik heb die lens van Martin gekocht en hij doet het nog steeds prima en bevalt uitstekend. Versie zonder motor op D90 en nu D300s.Maribex schreef:Ik heb de lens tot volle tevredenheid gebruikt op achtereenvolgens de D50, D80 en de D300.KLM schreef:Op welke body?
Ik begrijp dat er nu ook een versie is voor op jouw body.
groet,
Martin

Spul waarmee je foto's maakt...
Ik gebruik de tokina 12-24 al geruime tijd met veel plezier, erg scherp, focus snel genoeg, perfect voor landschappen op een DX camera. Gebruikt op een D50 en nu op een D300.
Quote: Amateurs worry about their gear, Professionals worry about the profit, Masters worry about the light
Is dit de Tamron mét ingebouwde AF? --> http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... nikon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is aan het plaatje moeilijk te zien. Ik ga er van uit dat het wel zo is, gezien het feit dat zo langzamerhand alle Tamron-objectieven met motortje zijn uitgerust (zie mijn eerdere post in in deze thread). Zie ook de website van Tamron: http://www.tamron.eu/de/objektive/ueber ... oducts_pi6" onclick="window.open(this.href);return false;[cam]=is_nikon&tx_keproducts_pi6[vc]=false&tx_keproducts_pi6[sp]=false
Ook bij D3000 staat er "kein beschränkungen bekannt". Maar als je het echt zeker wil weten moet je ff bellen.
Ook bij D3000 staat er "kein beschränkungen bekannt". Maar als je het echt zeker wil weten moet je ff bellen.
Welke zou 'beter' zijn: de Sigma 10-20 f/4-5.6 of de Tamron 10-24 

- Fera Albi
- Clublid
Volgens mij kun je ze op deze site beide terugvinden.
Merk daarbij op dat de Sigma in de f/4-5.6 versie beter uit de bus komt dan het nieuwere f/3.5 model...
Merk daarbij op dat de Sigma in de f/4-5.6 versie beter uit de bus komt dan het nieuwere f/3.5 model...
Laatst gewijzigd door Fera Albi op di jun 01 2010 7:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
Simpel als ik mocht kiezen ( wat ik al gedaan hebWelke zou 'beter' zijn: de Sigma 10-20 f/4-5.6 of de Tamron 10-24

de Sigma 10-20 f/4-5.6 :mrgreen:
Groet Kroontje
Photoreview had ik ook gezien, maar dpreview vertelde mij juist net het tegenovergestelde van wat photoreview schreef, dus ik vroeg het hier maar even.Fera Albi schreef:Volgens mij kun je ze op deze site beide terugvinden.

- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Overigens is er op dit forum al zéér uitgebreid geschreven over alle lenzen die hier ter sprake gekomen zijn.
Nogmaals dus: even zoeken...
Nogmaals dus: even zoeken...
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes