Scott Kelby worldwide photowalk in Breda 24 juli
- MARS
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Scott Kelby worldwide photowalk in Breda 24 juli
Ben dan op vakantie.
Veel plezier in Breda en ik zie de foto's wel.
groet,
Marcel
Veel plezier in Breda en ik zie de foto's wel.
groet,
Marcel
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet nog niet of ik erbij kan zijn, al lijkt het me wel leuk. Mocht het lukken laat ik het zeker weten. Ik zou graag een tip geven (mogelijk had je er zelf allang aan gedacht): kijk of je in een van de stadstuinen terecht kunt. Prachtig uitzicht!
Dat lijkt me een goeie Tom.
om naar de bergijne hofjes toe te gaan.
op het Chaseé veld lopen ook vaak de leerlingen van de foto cursus rond misschien ook wat?
gr pim
om naar de bergijne hofjes toe te gaan.
op het Chaseé veld lopen ook vaak de leerlingen van de foto cursus rond misschien ook wat?
gr pim
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
@ Tom: de burgemeester Merkx tuin zit er in. Het Begijnhof (natuurlijk) ook. Voor mensen uit Breda natuurlijk iets dat ze al eens hebben gezien. Maar is het voor 'Bredajenaiers' ook niet leuk een beetje mee te helpen met het tonen van onze prachtige stad?
De teller staat op dit moment op 27 deelnemers en dat lijkt me een geweldig aantal! Wereldwijd staan er inmiddels al weer bijna 900 walks gepland.
De teller staat op dit moment op 27 deelnemers en dat lijkt me een geweldig aantal! Wereldwijd staan er inmiddels al weer bijna 900 walks gepland.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Absoluut! Merkxtuin is erg mooi, en ik denk dat veel Bredanaars die niet eens zullen kennen. Ik doelde op een stadstuin die vanuit de Veemarktstraat toegankelijk is, maar volgens mij is dat privé-eigendom. De Merkxtuin is eigenlijk net zo mooi, ook qua uitzicht, en is makkelijker toegankelijk. Lijkt me een mooie keuze.JacTrum schreef:@ Tom: de burgemeester Merkx tuin zit er in. Het Begijnhof (natuurlijk) ook. Voor mensen uit Breda natuurlijk iets dat ze al eens hebben gezien. Maar is het voor 'Bredajenaiers' ook niet leuk een beetje mee te helpen met het tonen van onze prachtige stad?
Behoorlijke groep zeg! Goed bezig.De teller staat op dit moment op 27 deelnemers en dat lijkt me een geweldig aantal! Wereldwijd staan er inmiddels al weer bijna 900 walks gepland.
- JacTrum
- Clublid
Je bedoelt de tuin achter het huis van de bisschop. Die ken ik wel, maar ik geloof dat de Merxktuin mooier (gevarieerder) is. De tuin van de bisschop zou ik speciaal moeten aanvragen, maar lijkt me niet veel mooiere foto's op te leveren.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
De tuin daarnaast, meer richting Catharinastraat dus. Ik vond het behoorlijk uniek om vanuit die hoek de stad te zien. Of je dat met een groep van nu al 27 man moet doen is trouwens een ander verhaal, zo ontzettend groot was het daar nou ook weer niet.JacTrum schreef:Je bedoelt de tuin achter het huis van de bisschop.
Ik kraak je keuze voor de Merkxtuin trouwens niet af hoor, laat het niet zo overkomen! Zeker als je daar nooit geweest bent is het erg de moeite waard (en anders ook: wat een rust zo midden in het centrum)

helaas ziet het weer er niet geweldig uit en aangezien ik nog geen waterproof gear heb sla ik het maar even over ..
bovendien was en is het een gekkenhuis op het werk , ben nu aardig gaar door de hitte..
bovendien was en is het een gekkenhuis op het werk , ben nu aardig gaar door de hitte..
-
- Clublid
- Contacteer:
Als het echt slecht weer is, zoals laatst in Leiden, kom ik ook niet (lang). Mijn spullen zijn ook niet waterproof en zelf geef ik ook niet erg veel om regendirk-jan boon schreef:helaas ziet het weer er niet geweldig uit en aangezien ik nog geen waterproof gear heb sla ik het maar even over ..

Bij minder goed weer wil ik in ieder geval niet al m'n spulletjes meeslepen. Kan iemand me helpen met de keuze van het 'materiaal'. Eigenlijk wil ik graag m'n 35mm eens uitproberen, maar ik vraag me af of ik dan de 18 tm 34 niet ga missen in de stad. Misschien kan ik beter gewoon mijn kit-lens (18-105) er op laten zitten. Iemand een (gefundeerd) advies? Ik heb een D90.
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Helaas zit mijn lichaam weer eens in een "dipje" en blijf lekker thuis de komende dagen. Ik wens jullie natuurlijk allemaal veel plezier.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Genster schreef:Als het echt slecht weer is, zoals laatst in Leiden, kom ik ook niet (lang). Mijn spullen zijn ook niet waterproof en zelf geef ik ook niet erg veel om regendirk-jan boon schreef:helaas ziet het weer er niet geweldig uit en aangezien ik nog geen waterproof gear heb sla ik het maar even over ..![]()
Bij minder goed weer wil ik in ieder geval niet al m'n spulletjes meeslepen. Kan iemand me helpen met de keuze van het 'materiaal'. Eigenlijk wil ik graag m'n 35mm eens uitproberen, maar ik vraag me af of ik dan de 18 tm 34 niet ga missen in de stad. Misschien kan ik beter gewoon mijn kit-lens (18-105) er op laten zitten. Iemand een (gefundeerd) advies? Ik heb een D90.
Ik zou denk ik naast de 18-105 alleen nog de 35 mm mee nemen en de rest thuis laten .. maar ja dat is mijn mening
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik ben er gewoon bij - zie dat de regenkansen voor zaterdag inmiddels gedaald zijn van 40 naar 20%. En dat is toch een stuk beter dan de 90% (in praktijk 100%) die we vorig jaar in Rotterdam hadden.
Heb ook nog een collega die mee wil maar het lukte hem niet in te schrijven. Heb het hier op de zaak zitten proberen maar kregen de "captcha" info of hoe het ook heet niet ingevoerd. Hopelijk lukt het hem vanavond vanaf thuis.
Heb ook nog een collega die mee wil maar het lukte hem niet in te schrijven. Heb het hier op de zaak zitten proberen maar kregen de "captcha" info of hoe het ook heet niet ingevoerd. Hopelijk lukt het hem vanavond vanaf thuis.
Ik zou er een body bij doen.dirk-jan boon schreef: Ik zou denk ik naast de 18-105 alleen nog de 35 mm mee nemen en de rest thuis laten .. maar ja dat is mijn mening

- JacTrum
- Clublid
Weimaraner, dat snap ik niet. Ik kreeg vandaag nog een nieuwe inschrijving van iemand binnen, plus twee afzeggingen. Maar hoe dan ook, jouw vriend is van harte welkom om mee te komen! Hij mag alleen niet meedoen voor de wedstrijd, als hij zich niet officieel ingeschreven heeft.
- Bea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Inschrijven lukte mij ook niet via internet explorer maar wel via firefox dus misschien dat je het met een andere browser moet proberen.