Esch-sur-Sûre
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Esch-sur-Sûre
Da's toch een stuk mooier Gerrit! En ik vind het eerlijk gezegd ook een klasse-voorbeeld van hoe HDR iets toe kan voegen aan 'gewone' foto's, die met deze techniek beter kunnen worden belicht. Daarnaast heb je HDR als een vorm van - zeg maar - creatieve expressie, die ook heel fraai uit kan pakken, maar soms ook erg 'over the top' overkomt. Ik vind dat je hier iets heel fraais van hebt gemaakt!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Bedankt voor het compliment Jac.
Ik probeer HDR altijd zo te gebruiken dat je het eigenlijk moet weten dat het HDR is.
Ik probeer HDR altijd zo te gebruiken dat je het eigenlijk moet weten dat het HDR is.
- Jasiu
- Forumlid
- Contacteer:
Ben eigg. helemaal geen HDR fan ... maar dez ...Pffffff zo kan ik ze niet maken Ce !!!
Jasiu schreef:Ben eigg. helemaal geen HDR fan ... maar dez ...Pffffff zo kan ik ze niet maken Ce !!!

Ook ik ben niet echt een fan van HDR. Je hebt er soms mooie tussen zitten zoals deze.
- Desiree van Os
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Apart...krijg een beetje het idee alsof ik naar een diaroma bij de Efteling zit te kijken. 

HDR, mits terughoudend gebruikt, geeft prachtige effecten.
Ik hoop gewoon dat deze twee foto's meer fotografen aanzetten tot ook dit is eens te gaan proberen.
Ik hoop gewoon dat deze twee foto's meer fotografen aanzetten tot ook dit is eens te gaan proberen.
Heel mooi, met name de eerste omdat ook op de voorgrond nog wat details zichtbaar zijn. Bij de tweede ben je volgens mij iets te ver "doorgeschoten"; ik zie groene artefacten op een van de torens.
Groet,
Arjan
Groet,
Arjan
D700 - AF-S 24-70 mm/F 2,8 G ED - AF-S 70-200mm f/2.8G ED VR II
Voor de liefhebbers.
Een paar foto's die bewerkt mogen worden.
Veel plezier!
Een paar foto's die bewerkt mogen worden.
Veel plezier!

-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heerlijke platen,heb hier met veel plezier naar gekeken.
Jac.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.