Luma Loop Camera strap

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Luma Loop Camera strap

Bericht door gongon » za sep 18 2010 3:32 pm

Heb ik geen last van dat het schouderstuk richting buik afzakt. Maar misschien komt dat dan omdat hij speciaal voor vrouwen ontworpen is.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

gvdnberg
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » zo sep 19 2010 10:17 am

Ik gebruik de Sun Sniper Strap Steel en daarbij verschuift het schouderstuk ook wel eens. Maar het draagcomfort bij gebruik aan een D300+MB-D10 en een 70-200 vind ik heerlijk. Ik bevestig de riem dan aan de statiefbevestiging van de 70-200. Als je de riem onder de MB-D10 vastmaakt, kun je voelen dat er een heel kleine beweging zit als je rondloopt met een zware lens zoals de 70-200. Dat kan volgens mij niet goed zijn.
Wanneer ik een korter en lichter objectief gebruik dan zit de riem uiteraard wel aan de MB-D10 en dan voel ik ook geen speling tussen body en batterygrip.
Het draagcomfort vind ik veel beter dan met een riem om je nek en ook het reeds genoemde effect datje met je lichaam je spullen beschermd vind ik prettig.

groeten,

Gert van den Berg
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

pbreev

Bericht door pbreev » zo sep 19 2010 8:47 pm

...

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”